Emmiyor iştahsızlık lütfen yardım edin

Arkadaşlar bebeğim 3 ay 10 günlük memeyi emmiyor memede 5 dakika emiyor bırakıyor , bende aç kalıyor diye sürekli kendimi makine ile sağıyorum biberonla vermeye çalışıyorum bu durumdan çok sıkıldım eziyet oldu bir yere adım atacak durumum yok sürekli evde olmak Zorundayım . Bir yere gitmek istemiyorum emzirme sorunum olduğu için Biberondan da yemiyor zar zor yediriyorum uykudayken bazen içiyorr yoruldum artık bu çocuğu memeye alıştırıp aktif nasıl emdirebilirim lütfen yardımcı olun

Kilo alımı nasıl blkide doğuyo o yüzdn kısa emiyo iştahsız olduğuna eminmisin yutkunma sesini duyuyomusun mesela büyğdüköe çekim güçleri artıyor kısa emme o yüzden olabilir mi

Bebeklerde 4 aya kadar meme reddetme oluyor sinra düzeliyor atak haftalarindafa yalıyorlar birde burnu tikalidir gazı varsada emmez

Merhabalar kilo alımı nasıl. Benimde bebeğim 2 aylıkken böyle yapıyordu. Hiç emmek istemiyordu ama kilo alımı iyiydi. Çevremdeki herkes doyuyordur diyordu ama bana hiç öyle gelmiyordu 4 5 saat emmeden duruyordu. Zamanla geçti çok şükür.Şuan 10 aylık oldu ama bu zamana kadar da bazen yaptığı okuyor. Sürekli emzirmeye çalışmak çok yıpratmıştı beni de.

Bizimki gazdan emmek istemiyordu galiba :sleeping_face:

Aynı ayda bizde de oldu sessiz ortamda emzirin gecekeri sık emzirin gündüz de uykuya dalarken emzirin on gün kadar sürüyor geçiyor

Şöyle ki biz şimdi 4.ay 1 haftalık olduk
Benim kızım da 3. Ayında 5 dk emer bırakırdı . 1 buçuk saate bir. Bende başta sizin yaptınız gibi yaptım doymadığını düşündüm . Ama sütünüz tazyikli olursa ondan dolayı çok gidiyor mide kapasiteleri de yine ufak olduğu için daha kısa duruyor memede onu farkettim . Bence üzülmeyin biberonla da benim kızım 60 cc içerdi sütü bir fazlasını içmezdi . Büyük ihtimal sizinki de öyle diye düşünüyorum . O yüzden saatinize göre teklif edin içtiği kadar içsin. Zorlamalar da meme reddi getirebilir dikkat edin derim

İçtiği zaman yutkunma oluyor bazen emzik niyetine kullanıyor kilo alımı 3 doğdu 5600 şıan ama bence biberonla içirmeyin katkısı var sadece memeden emse o kadar alamazdı o kadar emmiyor çünkü bazen bir ili saat biberonla içirmeye çalışıyorum düşünün

Gazlı bebek , sürekli gaz çıkartıyoruz o yüzden ittiği oluyor inanın çok yoruldum göğsünden emzirmek ne büyük rahatlıkmış

Benim oğlumda bıraksam aç kalacağı saat çok nadir olarak açılınca ağlıyor sanki . Kilo alımı şuna iyi diyorlar

Deneyeyim inşallah on güne hallolur şehir dışına gitmek istiyorum korkundan gidemiyorum kendimi sürekli sağmam gerektiği için

İlginiz için çok teşekkür ederim deneyeceğim umarım faydalı olue

İnşallah :white_heart::white_heart:

Evet bizde 4 ay cektik gaz bitti diş başladı bı düzen yok hala