Emziğe alıştırma

2 aylık bebeğim emzik emmiyo emmesi için napmam gerekiyo sadece anne sütü emiyo büberonu kullanmiyorum dışarda işe yarıyo emzik o yüzden emziğe nasıl alıştırabilirim

Ben alıştıramadım ama alışması için ekstra çaba göstermedim o kadar pişman oldum ki sonrasında 11 aylık hâlâ daha emreken uyuya kalıyor gece boyunca zaten kucağımda emzik niyetine mememi kullanıyor bana hep şey derlerdi emme esnasında karnı doyup bırakmak üzereyken ver emziği yada gece memede uyuduğunda çekip hemen emzik ver ben yapmadım bunları ama keşke yapsaydım

Hiç üzülmeyin ben onu da bıkmadan usanmadan denemiştim olmamıştı.

Konudan haric birsey diycem tutamdim kendimi​:joy::see_no_evil_monkey: @1kubra ay guzeliginiz şaka mi ya 9 aydir ilk defa profilinize net baktim. Çok tatli alımlı bir bayansiniz maşallah tütütüüü nazar değmesin​:see_no_evil_monkey::face_with_peeking_eye::smiling_face_with_three_hearts::blossom:

:rofl::rofl:allah seni habis

:joy::joy:dogru söylüyorum aama :joy::hear_no_evil_monkey::see_no_evil_monkey:

Başlarda vermediysen cok zor tutmasi bide sadece anne sutu aliyosa emzige alistiramazsin daha

Ay teşekkür ederim güzellik güzel bakan gözde ama çocuktan önceydi bu ve sonrası var artık :joy:

Birsey olmaz ya
Bir spor ve bakima bakar ,kadin isterse her sey yapar. .
Allah o guzeligi sunmuş :blossom:
Bende tam tersi oldu oncden pasakliydim simdi biraz daha kendime onem veriyom​:joy:

Kesinlikle öyle biz istersek ohoo neler yaparız. Çocuk yaptık daha ötesi var mı :slight_smile:

Yaa o bende de var acaba neden sanki böyle kızımla fotolarda güzel çıkayım diye özenme başladı

Ayrıca pasaklı demeyelim de insan değişiyo