Emziği bıraktım fakat uykuya şimdi emerek geçmek istiyor siz nasıl engel oldunuz 14 aylık ?
Benim bebeğimde aynı 13.5 aylık emziği bıraktık şimdi sesi bırakmaya çalışıyorum emerek uykuya geçiyor uyku meme iliskilendirmesini kesmemiz lazım mesela uyumadan hemen önce değilde salondayken emzirin yatağına geçirince artık orda meme vermeyin bir kere böyle deneyin ,Allahtan yardım isteyin kolaylıklar diliyorum ![]()
Valla ben engel olamadım çok beter durumdayız Allah kolaylık versin inşallah desteksiz uyur
Bizimkide hastalaninca emziği bıraktı çok zorlanıyorum eskiden sık kalktığı zaman emzikle geri dalıyordu şimdi memeyi emzik niyetine kullanıp sık kalkyor her kalktığında geri memeyle dalıyor enzim elim kolumdu malasede çok uğraşıyorum ama emmiyor ağzında yara çıkmıştı birakti
Nasıl yapacaksak bu uyku sorununu bizimkide gündüz de durmuyor sürekli kucak istiyor
Bence emzikle ilgisi yok hanımefendi diş çıkardığı için güven alanı olarak memenizi görüyor
1.5 yaşında bir arkadaşımın çocuğunda çene yapısı bozukluğu oluşmuş emzikten dolayı yaş ay ilerledikce bağımlılıkları artıyor bence bırakmış olması güzel onun yerine gündüzleri meyve aparatina meyve koyup verin kemirsin salatalık kemirsin
Verin tabiki sanırım benim bebegimden daha buyuk sizin bebeğiniz çok endişeli üzerine titreyen bir annesiniz gördüğüm kadarıyla ama bu da sizi de çocuğunuza yorar ![]()