Emziği bıraktık sürekli ağlar oldu çözümü olan varmı?

Emziği bıraktık 14 aylık üst dişi de çıkıyor . Ama sürekli kucak ister herşeye mızmjz hiçbişeyden memnun olmayan biri oldu . Atak mı diş mi yoksa emzikten mi yapıyordur sizce . Versek almıyor artık ?

Emziği gündüz de veriyor muydunuz? Ben 4-5 aydır uyku haricinde hiç vermiyorum. Yine aynı şekilde zorlar mı acaba bırakmak.