1 yaşında bebeğim gündüz aklına gelmiyor gece uykuya dalarken veriyordum 2 gündür vermiyorum zorlanmaya başladı sizce daha erken mi ya kıyamıyorum da
8,5 aylik gunduz hic almiyor gecede ben zorla veriyom kendisi atiyor.gozu kestikce kendisi emiyor 2 tane emzik yataginin icinde duruyor . Arada bir kulaniyor.
3 ay daha kullan.ya belki usanir kendi birakir
10 aya yaklaşıyoruz hiç birakmayi düşünmüyorum
uyanıkken pek aramıyor ama mizirdamaya baslayinca falan ben veriyorum ama uykuya emzikle geçiyor uykusunda bazen atıyor bazen kendisi aranıyor, şuanki düşüncem ne kadar emmek istiyorsa emsin ![]()
3 aylıkken kendi hür iradesiyle bıraktı ![]()
Aynen ben 2 yaş civarı biraktirmayi düşünüyorum..3. bebeğim ilk ikisi tutmadı buda 4.5 aylıkken tuttu 3.5 aydır emiyor şimdi 7 ay 29 günlük
Bıraktırmadım ki hayala emiyor canı isterse yoksa versem de bakıyor atıyor doğduğundan beri doğru dürüst emmedi zaten 2 gün hiç veröesem aklına bile gelmez
Bizde ayni durumdayiz ya bn emzigi biraktrmayi dusunuyorum gunduz ole agzna almyor ama uykularda ariyor dalmkda zorlnyor vermemeye calsyormda bzen versem dyrum ne ypcgmi sasirdm snrasi zor olur mu diye dusnyorum
Bence verme bildiğim kadariyla büyüyünce dislari eğri çıkıyormuş ben vermedim ikisinede biri bir diğeri beş aylık
Valla ben 6. Ayda emziğini değistirdim 6-18 ay olana gectim o günden beri almıyor tiksiniyor sanki ondan kaç defa zorla vermeye çalıştım yok tutmadı bir yandan benim için zor oluyor sürekli emerek uyumak istiyor ama bir yandan da erken bırakması iyi oldu diyorum bilmiyorum ![]()
Aynen dalamiyorlar ya bnmkideoyle yapti
6 aya dogru birakti kendim bisey yapmadim.
Evet emmeden asla uyumuyor tok da olsa emip uyuyor sizinki nasıl
Çok sık uyanıyor bazen ,saatte bir bazen 2 saatte bir
Emzik için mi diyorsun benimki emziği bıraktı komple beni emiyor uyumak için ama çok zor oluyor