Kızlar birkaç ay sorma işe başlamam gerekecek bebeğim suan 4 aylık ne emzik ne biberon almıyor hadi emzikten vazgeçtim fakat biberon almak zorunda ne yapmam lazım? philips avent emzik ve biberon denedim almadı
Kaşık biberon denediniz mi?
Öyle ağzına dökünce içiyor
Benim bebeğim de ne emzik ne biberon ikisini de istemiyor. Aynı…
Bips kiraz uçlu emzik denediniz mi benim bebeğimde birçok emziği tutmadı bunu sevdi emiyor
Ben comotomo kullanmıştım hem hemen aldı hem de meme reddi yapmadı çünkü ucu anne göğsüne benzer yapılmış şişe de silikon olduğu için sıkıyodu arada öneririm fiyatı yüksek ama değiyor bence
Lansinoh biberon denedinizmi? Benim kızımda biberona çok zor alışmıştı. Çalışmıyordum ama tek başıma biyere çıkamıyordum. Biraz uğraş sonucu lansinohu tutmuştu. Oğlumda doğduğundan beri verdim biberonlu alışsın diye şükür alıştı.
Denemedim açıkçası
Tutmadı almadı
Denemelisin. Memesi yumuşak olduğu için çoğu bebek tutuyor. Biraz emzirme acıksın en aç olduğu zamanlarda teklif et bide emzirirken tam uykuya daldığı sıra memeyi çek biberon koy ağzına. Bu arada buzluktan anne sütü veriyorsan biberonda alışması daha zor oluyor anne sütünün tadı bozuluyor illaki. Yeni sağdığın sütten ver.
Marka da baya pahalıymıs, birde almazsa vay halimize