Emzik hijyeni

Bebeğimin emziğini arkadaşımın oğlu ağzina soktu nasil dezenfekte edebilirim dezenfekte olur mu

Kaynar suda 5 dakika kaynatmanız yeterli olur diye düşünüyorum :slightly_smiling_face: içiniz rahat etmicekse yeni emzik tercih edebilirsini

Aynı şey başıma geldi önce karbonatlı suda beklettim sonra da 5 dakika kadar kaynattım

Valla içime sinmiyor atcam herhalde aventin emziği pahalıda ya üzüldüm bir emzik kayboldu bir emziği de hastanede düştü diye attim​:smiling_face_with_tear:

Bir kere ağzına almasından birşey olmaz bence kaynar suda 5 dk kaynatın yeterli olur

İşte bu yüzden pahalı emzik almadım diyebilirim :laughing: hastanede düşse ben de atabilirdim sanki ama ağza alınan kaynayınca temizlenir diye düşünüyorum. İsterseniz önce bebek bulaşık deterjanıyla yıkayın birkaç kez. Sonra kaynatın. Kaynayan suda bakteriler ölür ama 5 dk değil 20 dk kaynatın daha da kesin olsun içiniz rahatlasın.