Bebeğimin emziğini arkadaşımın oğlu ağzina soktu nasil dezenfekte edebilirim dezenfekte olur mu
Kaynar suda 5 dakika kaynatmanız yeterli olur diye düşünüyorum
içiniz rahat etmicekse yeni emzik tercih edebilirsini
Aynı şey başıma geldi önce karbonatlı suda beklettim sonra da 5 dakika kadar kaynattım
Valla içime sinmiyor atcam herhalde aventin emziği pahalıda ya üzüldüm bir emzik kayboldu bir emziği de hastanede düştü diye attim![]()
Bir kere ağzına almasından birşey olmaz bence kaynar suda 5 dk kaynatın yeterli olur
İşte bu yüzden pahalı emzik almadım diyebilirim
hastanede düşse ben de atabilirdim sanki ama ağza alınan kaynayınca temizlenir diye düşünüyorum. İsterseniz önce bebek bulaşık deterjanıyla yıkayın birkaç kez. Sonra kaynatın. Kaynayan suda bakteriler ölür ama 5 dk değil 20 dk kaynatın daha da kesin olsun içiniz rahatlasın.