Emzik kullananlar

Emzikle uykuya dalıyor emziksiz durmuyor nasıl emzikten vazgeçirebilirim ya alışkanlık yaptı 2 ay olduk

Benim kızım 9 ay 12 günlük gündüz asla emzik almaz hiç aramaz emziği uykuya geçince veriyorum uykuya iyice daldiktan sonra kendisi atıyor ağzında o şekilde yatıyor bebeğin daha küçük emzik senin için kurtarıcı olabilir ayrıca bir yerde okumuştum emzik bebeklerde ani ölüm riskini azaltıyormuş

Aslında emzik bebekler için ilk 6 ay özellikle çok faydalı. Ani bebek ölümlerini engeller çene kaslarını çalıştırır. Kendi uykuya dalmasında da önemli emme güdüsü bebekte rahatlamaya sebep olduğu için uyku öncesi sadece verebilirsiniz.

Ben çok uğraştım emzik vermek için denemediğim emzik kalmadı sonra 4.5 aylıkken bı anda aldı şimdi 7 ay 12 günlük gündüz genelde uyurken veriyorum gecede uyuturken ağzında ama kendisi çıkarıyor bı sure sonra özellikle hastalık zamanında kurtarıcı bence diğer iki çocuğum tutmamisti çok zorlanmistim bunda uykuya dalması kolaylasti gece uyanmasida azaldı bence faydalı zaten 2 aylık bebeğin emme ihtiyacı çok fazla i yüzden sizinki fazla talep ediyor olabilir emzirp uyuyunca yatağına yatirirken verseniz yatirdiginizda yavaşça ağzından cekseniz uyanıyor mu acaba

Şimdi bıraktırmak için uğraşma bence, benim bebeğim de o aylarda öyleydi. Kendini rahat hissediyor emzikle, stresini azaltıyor bence. Ama şimdi vermesem aramıyor, sadece uykuya dalarken veriyorum. İlk aylar gaz vs derken bebek daha çok rahatlamaya ihtiyaç duyuyor. Emzik bir nimet o zaman.

Herkes bana diyordu ki çocuğa yazık çenesi yorulur verme bu kadar diye. Ne gece ne gündüz emziksiz durmuyordu 2-3 aylıkken. Hatta bir defasında bebeğim, ben ve babam aynı odada uyuduk. Babam sabah bana dedi ki, çocuk sabaha kadar emzik emdi yazık vs… ama aksi halde uyumuyordu işte. Sonra kendiliğinden aramamaya başladı emziği. Gündüz hiç vermiyorum. Uykuya daldiktan bir süre sonra da kendi atıyor emziksiz uyuyor.

Benim bebiste uykuya dalarken olmazsa olmazi emzik ve uyku arkadasi hatta suan unutuyorum

Canım daha çok küçük ve emzik büyük bı nimet bıraktırman iyi olmaz . Arkadaşlar zaten demişler denilecek herşeyi , benim kızım 3 buçuk aylık o zamanlarda benimki de aynıydı şimdi uykuya dalınca bırakıyor kendisi.

Konudan alakasız :joy: uyku arkadaşının link var mı

Trendyoldan aldim cigit marka link nasil atiliyor bilmiyorum :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

Ürünün resmini aç en tepede sağda paylaş yeri var oraya basıp link kopyalayıp rica etsem

Teşekkür ederim ogrenmis oldum :face_with_hand_over_mouth:

Uyku arkadaşına nasıl alıştırdınız peki​:grin:

Benimki bu ara disinden sik sık kalkıyor ağzıma hemen tikiyorum yoksa ağlıyor sabaha kadara bubara çok şık vermeue başladım bence emzik kurtarıcı kesmeyin bı zarar olacahimi sanmiyotum zaten yorulunca atıyorlar

Benim bebiş doğduğundan beri hep uyurken kafasini karanlik yere sokmak isterdi bende yuzune tülbent örtüyordum ama cok ince nefes rahat alabilecegi sekilde sonrasinda gittigim yerlerde tulbent komik durmaya basladi bende uyku arkadasi aldim direk onu yüzüne dogru koyuyorum o zaten hemen tutuyor benimki alışık dogustan ama siz uyumaya yakin yanina koyarsaniz kolunun ustune falan alisacaktir bebekler genelde uyku arkadasini severler :blush:

Teşekkür ederim bende :heart::heart: