Emzik kullanımı

Merhaba annelerim :blush: biz bugün 29 günlük olduk ve bu emzik kullanımı hakkında düşüncelerinizi merak ettim. Benim sütüm çok yetmediği için biz biberonla mamada verdik emzik denedim onuda alıyor meme reddi yaşamadık onu da emiyor doymasa da sonrasında mama taksviyesi yapıyorum ya da sağım yaptıysam sütümden veriyorum bu şekilde ilerliyoruz ama emzik kullanmasına müsade etsem mi düşünceliyim :roll_eyes:

Canım biz de 39 günlüğüz bugün aynı sizin gibi devam ediyoruz sadece benim mememi almıyor ben silikon uç kullanıyorum emzik de kendim verdim valla sütümü de arttırabilirsem mamayı inşallah bırakırım ama emziği kullanmak istiyorum

Benim dogum sornası dikiş problemim oldu doğumdan cıktım odaya geldik bebegimi emziremeden yeniden dogumhaneye aldılar dikişleriö acıldıgı için ve bebegim cok agladıgı için emzik vermişlerdi geldigimde gordum. Meme reddi vs olmadı sakinleşmek içim kullanıyoruz suan 2.5 aylık ve hersey yolunda philips avent kullanıyoru baya arastırmıstım anne gogsune benzedigi için damak yapısını bozmuyormuş

Ve emzik cogu zaman işe yarıyor tavsiye ederim yani

Teşekkürler :blush: bende araştırdığıma göre damaklı olanların iyi olduğunu gördüm akşamları uykuya dalması için kullanıyorum artık

Biz 2 aylikken kullanmaya basladik ve resmen hayatim kurtuldu yoksa surekli memedeydi emzikle kendini sakinleştirip hemen uykuya geciyor simdide disleri kasindikcada emiyor 4 bucuk ayligiz oynuyor onunla

emzik bebeğin damak yapısını bozabilir doktorlar önermiyor ama kesinlikle bebek için,anne için hayat kurtarıcısı ben kullandım, kullanmaya da devam ediyorum sadece uyku geçişlerinde veriyorum gün içinde vermiyorum hiç :relieved:

Bana doktorum bi yaşına kadar rahatlıkla kullanabilirsin dediği için doğar doğmaz verdim. Hiç emmedi benş sütüm olmadığı için rahatlık ettim emzikle ama benim kızım sadece kendi keyfine gelince uykuya dalarken alıyor oyuzden de içim rahat emzik bağımlılığı da yok

2 aylıkken kullanmaya başladım emziği, bir yandan da bağımlılık yapaar mı dis yapısını bozar mı doye kaygılarım vardi. Çok agladigi ve zorlandigim zamanlarda bir de uykuya geçişlerde kullanıyordum. Simdi 4.5 aylık oldu ve geçen gece çok sık uyandi sadece emzikle durdu en son bu emzikten kaynaklanıyor galiba diyip dün hiç kullanmadım . uykuya geçişte de kucağımda pış pışla sakinlestirdim ve uyku kalitesinin arttığını düşünüyorum. Zor zamanlarda kullanıp fırsatını bulunca bırakmak en iyisi galiba :woman_shrugging:
Doktorların da yarısı sakın kullanmayın diyor doger yarısı 1 yaşına kadar kullanin diye tavsiye ediyor onların da kafasi karışık bence :joy: