Merhaba, bebegim 11,5 aylık. 5. Ayindan itibaren surekli dis çıkarıyor. Su an 4 kopek dişi sis ve cikti çıkacak. Köpek dislerinin sismesiyle beraber emzik ve biberonu reddetmeye başladı. Su an memeye yapisti resmen. Kendi kendine uyuyan cocuk memesiz degil uyumak, uykusunu surduremiyor. Ne yapacagimi sasirdim ve cok yoruldum. Disler cikinca duzelir mi bilmiyorum. Yardim lütfen.
Bir çözüm bulabildiniz mi benim de bebeğim 8 aylık aynı dertten muzdarip oldum
Maalesef bulamadım. Farklı türde emzikleri denedim, kabul etmedi. Biberonu da istemiyor. Ek gıdaya geçtiğinizde, pipetli suluk kullanmaya başlamıştı bir ara sulukla mama vermeyi deneyeceğim. Birde bizim dis çıkarmamız hiç bitmedi, hala dis çıkarıyor. Meme desteğiyle uyuma iyice pekişti, destek kesme sürecine de ben hazır degilim.
Maalesef Bizim de meme desteği aşırı var bir türlü azalmıyor. Gece uyumak nedir unuttum yani
Çok iyi anlıyorum sizi, ayni durumdayız. 13 aylik oldu ama bir yenidoğan kadar sık emiyor.
Uyku arkadaşı felan da istemiyor, siz denediniz mi