Emziksiz uzun yol

2 hafta sonra 6 saatlik bir yola gideceğim inşallah bebeğim de 2.5 aylık olmuş oluyor hiçbir zaman emzik kabul etmedi yolda emzirmenin dışında idare etmek için süt sağıp almayı düşünüyorum tabi ısıtma sorunu yaşamazsam verebileceğim hiç bu durumu yaşayan oldu mu çok sıkıntı çıkmaz diye düşünmek istiyorum

Uyuyabilir zaten araba bebekleri uyutabiliyor çıngıraklı oyuncaklar kurtarıcınız olabilir veya şuan ilgisini çeken başka birşey olabilir kitap okuma masaj gibi

Süt içinde saçma gelicek belki ama termosun birini kapağı açık dondurucuya koyup soğutup sağdınız sütleri ona koyabilirsiniz başka bi termosa da sıcak su aalıp vereceğiniz zaman ısıtabilirsiniz. Yani anlık düşünüyorum belki bu konu da tecrübeli annelerimiz daha faydalı yorum yapabilirler

Otobüsle mi yoksa kendi aracınızla mı gideceksiniz

Otobüsle gideceğim, termos fikirleri aklımda bulunsun onu deneyebilirim teşekkür ederim

Otobüsle gidecekseniz dolaplarını kullanmayı rica edebilirsiniz sütler için. Allah kolaylık versin umduğunuzdan çok daha güzel geçsin yolculuğunuz

İnşallah kolayca geçer sanırım biraz bebeğimin ağlamasına tepki gösterenler olursa tepkimi nasıl düzenlerim ondan da çekiniyorum malum bebek ağlaması bizim toplumda fazla dikkat çekici

Hiç düşünmeyin bunları 6 saat çok uzun bir zaman dilimi değil destekçi insanlarda çıkabilir karşınıza

Mecburi bi yolculuk degilse sahsen otobusle 6 saatlik bi yola gitmeye asla cesaret edemezdim sanirim, gece uykulari uzunsa en azindan uyku saatine denk getirirseniz belki daha rahat gecer.

İnşallah iyi insanlara denk gelirim

Yani ailemden uzak yaşadığım için bu yolculuklara bir noktada alışmamız gerekiyor bir kere cesaret edip çıkmazsam çocuk büyüdükçe oyalamak daha zor olur diye hiç cesaret edemem diye düşünüyorum

Aslinda güzel düşünce ama bana göre 2.5 ay cok küçük hem fe bu kadar salgın varken otobüs yolculugu guvenlimi bilemedim. Gerci sizin kadar bebeginizi dusunmem mümkün degil daha iyisini bilirsiniz ancak zorunlu degilse ben gitmemeyi tercih ederim

Yolculukda bebisler uyuyo genelde arabayi seviyolar ama okadar yolu kucaginizdami gidicek bende bunu merak ettim pusete falan koyarsaniz daha rahar eder uyur kucakda okadar saat sizede onada cok zor olur .

Salgın konusu elbette aklımıza geliyor ama bu konuda dikkatli olmak adına önlemleri alacağım

Tabi ki pusetle gideceğiz 2 kişilik koltuk alıp bağlamayı düşünüyorum puseti

Ozaman daha rahat edersiniz bizde uzun yolda puset kullandik uyku suresi uzun oluyo bu sekilde iyi yolculuklar simdiden

İyi dilekleriniz için teşekkür ederim

Biz de ayni sekilde ailemden uzakta yasiyoruz, 7-8 saatlik mesafedeler, bebegim 7.5 aylik oldu daha kendi aracimizla bile gidemedik. Hatta annem biraz trip yapiyordu, sonra onun yanimiza geldigi bi gun 1.5 saatlik mesafede bi yere gitmemiz gerekti, bebegin yoldaki halini gorunce trip yaptigina pisman oldu :smiley: ne zaman buyur o zaman gelirsiniz demeye basladi. Sizi korkutmak icin degil tamamen iyiniyetle soyluyorum, birkac kisa mesafe tecrubemiz oldu her defasinda aglama krizleriyle bitti o yuzden bana biraz sikintili gibi gorundu. Yalniz biz yola gittigimizde 5-6 aylik donemleriydi. 2-3 aylik oldugu donemlerde de birkac yere gitmistik daha kisa mesafe, o zamanlar hatirladigim kadariyla hic sikinti cikarmamisti. Umarim sizin de yolculugunuz sikintisiz bol uykulu gecer.

Benimkide emzik kabul etmedi biberonuda istemiyor hiç nasıl alistirdiniz siz biberona

İşte her çocuk çok farklı emziği tükürüp ağzından atıyor ama biberon verdiğimizde sıkıntı yapmıyor herhangi bir ekstra çabam olmadı bu konuda