Emziren anne kuru fasülye bulgur yer mi gaz yapar nı

8 aylık olacak bu tür yediklerimiz hala dokunur mu bebeğe

Evett, mesela benim yediğim bir şey çocuğa alerji yaptığı için yanakları kızardı ve kabızlık yaşadı :face_exhaling:

Hastanede bile kuru fasulye yemegi getirmislerdi 3.5 ayligiz ben yiyorum suan sadece gece emiyo ama surekli emdigi zamanda yedim haslayip ilk suyunu dokup kimyon koyup yiyebilirsiniz

Once 1,2 kaşık ye kontrol et gaz yaparsa birsure daha yeme baktın rahat gecti 1,2hafta sora 1tabak ye kontrol et gaz yapmadiysa devam yaptiysa 1ay sora 1,2ksik gene tüket ama alistirma surecide bole zaten azar azar tuketip gozlemliyosun

Soğukta nasıl kızarıyor yanaklar öyle ve kuru . Babasının sakalı değince nokta nokta bile oluyo narin çiçeğim.Duruyor kucağımda kalan taraftaki yanağı daha da kızarıyor hatt

Doktorlar geçmez falan diyor ama ben emzirdigim dönem (ilk 3 ay) dediğin besinlere kimyon atmazsam sancısı oluyordu

Senin yellenesin varmı.? Senin varsa onunda vardır hatta onun daha çok vardır. Cunku sen etkilenmeye baslamadan onu hızlı metabolizmaları yüzünden sütten etkiliyo.

Aynen şimdilik ben tahine veda ettim bakalım ne zaman kavuşcam​:face_exhaling::face_holding_back_tears::smile:

Soğukta nasıl kızarır öyle oluyor işte. Yok kabızlık yaşadı onun için gittim doktora öyle olunca o dedi

Benim ilk oğlumda aşırı gazliydi onda alıştım kimyona 10 senedir her yemeğe atarım bizimkilerde alıştı iyice benim oğlum 3 ay 4 günlük gazlı bı bebek ama ben herşeyi yemeye çalışıyorum malum bu zamanda et vs almak pek mümkün olmuyo baklagillerden alıyım diyorum vitamini proteini hepside gaz yapiyo ama mecbur yiyorum hem bol kimyon atiyirum hemde gaz damlasi var onu veriyorum

Ayyy ne kadar doğru ama emzirmeye devam ediyorsan kimyon ve neydi süt yapan bı bitki vardı ikisinin birden çayını yapabilirsin ben emzirmeyi bırakınca unuttum hepsini :face_with_peeking_eye:

Rezene diyorsunuz galiba bı kere kullandım rezene çayını bebeğim çok şiddetli gaz sancisi çekti o gün sabaha kadar uyumadı o yüzden bı daha içmedim kimyonunda çayı i degilde baharat olarak kullandığında daha çok etki ediyor bana …

Ayy demekki her bebiş farklı en iyi siz bilirsiniz bebeğinizi zaten :hugs: sağlıkla büyüsün

Allah razı olsun hepimizin yavrusuna sağlık sıhhat versin rabbim insaallah 🩵🩵🩵

Bence yiyin bikac kez zorlanıyorlar biraz ama sonra alisiyorlar hem ikiside iyi süt yapıyor hemde alissinlar nereye kadar yemeyeceksnz çok şükür ben 2 aylıktan beri yiyorum şuan alıştı 5 aylik