Selamlar, 36 günlük bebeğim var uçuk çıkartıyorum alınabilecek önlemleri aldım ama bu durumu yaşayan ve çabuk atlatmam için önerisi olan varsa ve benimle paylaşırsa çok sevinirim
Uçuk kremi kullanabilirsin. Emzirirken kullanılıyor ben kullanmıştm
Asiviral diye bir krem var iki günde kurutuyor hamilelikte sık uçuk çıkıyordu bende kullandım emzirme döneminde de zararı olmaz diye düşünüyorum
Teşekkür ederim ikinize de
Ne gibi önlemler aldınız ? Krem kullandınız mı ? Hangisini kullandınız
Bebeğime temas konusunda çok dikkatli davrandım, maske taktım, öpmedim yaklaşık bir hafta kadar sürdü bu durum. Krem olarak aklovir kullandım ama bence karanfil yağı kremden daha etkili oldu bende
Tessekkurler
