Emziren annede uçuk

Selamlar, 36 günlük bebeğim var uçuk çıkartıyorum alınabilecek önlemleri aldım ama bu durumu yaşayan ve çabuk atlatmam için önerisi olan varsa ve benimle paylaşırsa çok sevinirim

Uçuk kremi kullanabilirsin. Emzirirken kullanılıyor ben kullanmıştm

Asiviral diye bir krem var iki günde kurutuyor hamilelikte sık uçuk çıkıyordu bende kullandım emzirme döneminde de zararı olmaz diye düşünüyorum

Teşekkür ederim ikinize de

Ne gibi önlemler aldınız ? Krem kullandınız mı ? Hangisini kullandınız

Ben bunu kullanmıştım

Bebeğime temas konusunda çok dikkatli davrandım, maske taktım, öpmedim yaklaşık bir hafta kadar sürdü bu durum. Krem olarak aklovir kullandım ama bence karanfil yağı kremden daha etkili oldu bende

Tessekkurler