Arkadaşlar emzirirken antibiyotik kullandınızmı doktor bana klavunat 1000 mg antibiyotik yazdı emzirdiğimi söyledim sorun olmaz dedi ama internetten baktıgımda bu antibiyotiği kullanırken emzirirsem bebekte mantar olabilir diye yazıyodu bugün hiç emzirmedim bu antibiyotiği kullanan oldumu acaba lütfen yardımcı olurmusunuz
Ben mastit olduğumda sef diye bi antibiyotik içmiştim zararı olmamıştı ama ilaçtan sonraki 3saar emzirmemiştim
Tamam cok tesekkur ederim
Bana da agumentin verdi doktor günde 2 içebilirsin dedi ama ben 1 içtim
Aynen banada 2 defa iç dedi o zaman bende 1 defa içeyim
Ben daha önce sef 1000 ve şef 500 kullandım bebeğimde bir sıkıntı olmadı
O antibiyotik süte karışmıyormuş internet ten baktımda cok az miktarda süte geciyormuş sef antibiyotik
Aynı ilacı bana da verdi eczacı yanlışlıkla 2 yazdı sanırım diye bir içiyordum benfe ![]()
![]()
Valla doktor içebilirsin dedi ben internete hiç bakmadım çocuğuma bı yan etki yapmadı ama herkesde etkisi farklı olabilir
Evet bebeğim üç aylık iki defa mecburi kullandım biri 20 günlükken 20 gün çekmiştim boğaz enfeksiyonu mecburen yazdı doktor ikinciside 1 hafta önce başladım bitti sinüzit ve alerjim var burnum tikaniyordu ama fayda göremedim bebek de bu aralar huzursuz onda bişey yalıtımı bilmem ama aşırı kusuyor du bende vajinal mantar yaptı malesef
Evet yan etkileri mantarmış bebeklerde ishalmiş işte mecburen kullanıyoruz 3 gündür kalkmadan yatıyorum bogaz enfeksiyonundan
![]()
yok banada 2 defa yazmış sabah akşam. bende 1 tane atacağım artık büyükte hap bende böleyimde yarım yarım atayım sabah akşam diyede düşünmedim de değil ![]()
![]()
Aynen aslında bakmamak gerek
Ben kullandım griptim klavunat 1000mg kullandım bi sorun olmadı günde 2 kere sabah akşam 4 gün kullandım çok kötüydüm boğazım kulaklarım anca geçti biraz toparlandığımda ilacı bıraktım hemen ama bi sıkıntı yapşamadık sadece çok dinlenemedim hep yorgun halsizlikten sğtüm azalmıştı
Çok geçmiş olsun
Aynen bende cok kötüyüm kulaklarıma vuruyor agrısı her tarafım acıyor agrıyor
Cok teşekkür ederim