Bebeğim iki buçuk aylık önceleri böyle problemim olmadı sadece bir kaç defa çatlak oluşmuştu göğüs ucumda bu seferki bir haftayi geçti her emzirme sonrası Krem kullanıyorum ama bebeğim sanki emerken kistiriyor alt dudağı ve üst damagi arasında her emzirmede acı çekiyorum emzirme sonrası bile acı devam ediyor sanki acı biber değmiş de yanıyor gibi bir ağrı esimle aklimiza dilbagi ile alakalı olabilirmi diye şüphe düştü kontrole gidince baktiricaz biz anlayamadık bu durumu yaşayan bilgisi olan var mı acaba
Benim dil bağı hakkında bilgim yok ama benim de bazı dönemler daha çok acı olur. 8 ay boyunca regl olmadım ama aynı regl dönemlerinde olduğu gibi göğsüm hassaslaşıyor diye düşünüyordum ben. Ayda bir öyle daha hassas oluyor hala, reglimden önce yine acı oldu mesela bu ay da. Belki onunla alakalı da olabilir regl oldunuz mu?
Henüz olmadim
Ben de öyle düşündüm aslında ufak tefek çatlaklar da var ama sürekli krem kullanıyorum bir yerde iyileşip geçmesi lazımdı bir haftayı geçti hala çok acıyor zorlanıyorum emzirirken