Üç buçuk aylık bebeğim var bir ayı geçti göğüslerim emzirirken çok acıyor emzirme sonrası bile acı devam ediyor bir süre damaklari çok sert sanki sıkıştırır gibi emiyor bazen ağlıyorum acıdan bazen bebeğim emerken uyuya kaldığında müdahale edip ağzından almak zorunda kalıyorum ve bu da beni çok üzüyor herkes mi böyle acı yaşıyor bir tek ben de mi böyle oluyor anlamıyorum kendi çok kötü hissediyorum
Canım bide dişleri çıktığında ne yapacaksın yaralar içinde kalıyor
Rabbim yardımcımız olsun annelik her yönden zor ama emin ol çoğu anne aynı durumu yaşıyor benim bebişte 2 aylık bazen emdiğinde içindeki damarları çektiğini sanıyorum çok zorluyor inan
Allah sabır versin inşallah geçicidir damağında kaşınıyor olabilir…![]()
Bebekten bebeğe de değişiyor bu durum.. Belki de çok aç halde emziriyorsunuzdur ona da hırslaniyor olabilir. 2 -3 saate emzirirdim o aylarda ben illa ağlamasını veya meme aranmasını beklemeye gerek yok bence. Diş konusuna gelecek olursam da 8 tane dişi var oğlumun 13,5 aylık. 3 kere anca ısırmıştır başlarda 5 aydır dişleri var. Isırdığı an parmağımı sokup ayırdım emzirmeden. Hemen geri vermedim. Sonra bir daha yapmadı çok şükür.
Annelik gerçekten çok zor çok şükür böyle bir derdimiz var ama bazen insan dayanamayacak gibi oluyor çocuğumu doya doya emzirmek istiyorum bazen yarıda kesmek zorunda kalıyorum acıdan vicdanım sızlıyor
Ya çok aç da olsa olmasa da acıtıyor her emzirmede emzirmeye korkar oldum acı biber yakar ve acıtır ya değdiği yeri o şekilde feci bir ağrı oluyor emzirirken ve sonrasında dedim acaba biz de mi durum farklı yoksa her anne de yaşıyor mu bunu normal midir yani
Dogdugundan berimi boyle canim yoksa yenimi acimaya basladi
Bir buçuk ay kadardır böyle
Yara gibi ozaman krem falan kullaniyomusun bide gumus kapak iyi geliyo.
Dikkat et mastit başlangıcı da olabilir, bebeğin normal emse de mastitten canından can gidiyor gibi oluyor daha da artarsa mastit olabılır Allah korusun ınsallah degıldır tabı
Kullanmıyorum gümüş kapak uç kısımları kuru gibi oluyor genellikle Krem kullanıyorum ama bu daha çok damaklari in sert baskısıyla ağrıyor gibi
İnşallah
Gumus kapak nemli tutuyo canim bende cok cekdim gogus agrisi o care oldu