Emzirirken arveles kullanan var mı acaba (20ay )

20 lik dişimi çektirdim doktor biraz süte geçer ama sorun olmaz dedi eczaneye de sorucam bir hap daha vermiş ama sizede danışmak istedim . Yutan var mı acaba

Arveles değil ama antibiyotik kullanımında doktor emzir hapı yut 3 saat emzirme dedi. Çünkü 2-3 saat dozun tam yüksek olduğu vakitmis. Ama arveles için geçerli mi bilmiyorum. 6 aylıkken mecburiyetten bir kere aldım arveles 2-3 saat ezmirmedim yine.

Yutarsam bende 2-3 saat her türlü oyalacagım sanırım . Çok şiddetli ağrım var parol fayda etmiyor çok teşekkür ediyorum :folded_hands:

Arkadaşa katılıyorum bende öyle yapmıştım antibiyotik ve ağrı kesici kullandım bana 4 saat bekle dediler . Şöyle yapabilirsiniz emzirin aradan 1 saat geçtikten sonra sağım yapın eğer sütünüz çoksa 4 saat dışarda 4 saat dolapta kalabiliyor her türlü süt zaten içmediğini dolaba kaldırın sonra verin ya da içerse dışarda dursun sorun değil öyle bir de bacım yanlış anlama daha 20 aylık bir şey olmaz o kadardan bi kraker birşey versen o emmesini oyalamaz mı

Yok bende artık bişey olacagını düşünmedim ama eczacıya ayını belirttiğimiz halde parol kullansın demiş ama dayanamadım yuttum 3 saat oyaladık . Zaten diş derdi vs derken inanılmaz alışkanlık yaptı oğlum emmeden uyumaz halde geldi . Tatlı da yese kraker de yese emecek uyumadan :frowning:

Zaten açlıktan emmiyor ki alışkanlık

İşte ufaktan bırakmaya çalış bence sana da ona da zarar :sweat_smile: artık yavaştan oral dönemden çıkması lazım anal döneme geçecek. Oral dönemde az yada fazla emme yetişkin insan döneminde doyumsuzluk sebebi kilo alımı sigara kullanımı gibi şeylere yol açıyor az da psikolojik boyutu var yani. Maşallah dinen de yerine gelmiş hakkını almış 2 sene bir şeyler falan sür göğsüne öyle bırakmaz mı bazı anneler anlatıyor burda da bir bak istersen sonra konu başlıklarını çok geçmiş olsun bu arada :heart:

Bende çektirdim ağrı kesici olarak parol antibiyotik olarakta süte hiç geçmeyen zararsız bi ilaç vermsti doktorum

Doğru da anlar mı o da var inşallah bırakabilirsiniz

Şuan 20 aylık bi hafta önce vs denedim konu başlıklarına da baktım ama sonra kıyamadım dişleri büyürken ağrıyor falan diye . Ama diş ağrısını geçtim gerçekten alışkanlık yapmaya başladı. Bi anda kesmek istemiyorum duygusalım biraz ne yapacağımı da bilmiyorum

Antibiyotik emzirirken kullanılıyordu bir arkadaşımda arveles aldım 4 saat emzirmedim vs dedi bende 3-4 saat mecbur oyaladık yuttum yarın artık yutmam inşallah

Çok böyle birşey sürüp bırakan da duydum ama ben aylarca severek emzirdiğim oğlumu böyle tiksindirmek istemiyorum. 2 yaşına az kaldı biraz daha aklı etsin azalacağını yazın aklına gelmeyecgini düşünüyorum nasip . Şimdiden anlatmaya başladım . Beni yoram da 2-3 aydır uyku dedim mi illa emecek mesela yarım saat önce emdi uyuyam diyorum yine emmek istiyor . Artık buna dur dmeem lazım bugünde yeter oğlum bak ben hap yuttum vs dedim ve uyudu ısrarlar sonunda . Tamamen alışkanlık ;(

Bende tiksindirmek istemiyorum bunun için daha var bence . Çünkü çok mutlu gözümün içine bakıyor. Bu aylar zaten bi değişiyorlar bazen diş bazen ayrılık kaygısı derken 20. Aydan beri ama çok şükür 2 kere emip uyuyor şuan . Gündüz sık emiyordu onu da büyükçe anlatmaya çalışıyorum basen anlaamzsa emziriyorum . Bazen de hadi gel yemek yapalım vs . 5-6 ay sonra işe başlıyorum zateno zaman bırakmazsa düşünürüm sabır taşı vs ama inşallah hepimize kendileri bıraktırmayı nasip eder Allah :heart_eyes: