Emzirirken dolgu yada diş çektiren varmı

Arkadaşlar azı dişim ağrıyor sızlıyor galiba çürük var apse yok kirikda yok emzirme döneminde diş tedavisi olabiliyormuyuz emzirsek sıkıntı oluyormu sagip atanlar duymuştum doğrumu daha henüz gitmedim bebeğin iki aylik

Dişimi çektirdim 1 aylıkken bebeğim. Öncesinde antibiyotik de kullandım. Doğum sonrası agrilar için antibiyotik kullanıyorsun aynı şey dedi doktorumuz. Emzirmeye devam ettim ağrı kesici olarak minoset verdiler parolla aynı icerikmis sütten bebege etki etmez denildi

Bebeğim 2 aylıkken hem dolgu hemde diş çekimi yaptırdım 2 saat emzirme sonra da sütünü sağ dedi doktor bende öyle yapmıştım bi sorun yaşamadık

Bebeğim 4 aylıkken yani emzirirken ameliyat oldum. Anestezi aldım. Doktorum ameliyattan 8 saat sonra emzirebilecegimi söyledi.

Tmm teşekkür ederim

Ne kadar süre sagdiniz

Teşekkür ederim

Sütünüz sizde sagdinizmi direk emzirdinizmi

2 saat emzirme dediler oğlumla gittim zaten arabada emzirdim babasina bıraktım dişimi çektirdim geldim. Ne olur ne olmaz süt bırakmıştım icmedi onu 2.5 saat sonra emdi kendi

Her bir göğsümü 15 20 dakika sağdım

Anladım cnm sağol

Teşekkürler Allah razı olsun cnm cevapladigin için

Rica ederim​:cherry_blossom: Rabbim cümlemizden razı olsun​:rose: