Merhaba arkadaşlar henüz adet olmadan emziren biri tekrar hamile kalabilir mi başına gelen var mı
Süt korur yanılgısına düşen çoğu kadın gebe kalıyor bizim sülalede ve çevremde çok örneği var
Arkadaşım o şekilde hamile kaldı doktora gittiğinde 4.5 aylık hamile olduğunu öğrendi bebeklerin arası 1 yaş.
Sütün korumadigini biliyorum da adet olmadan da olur mu ki diye
Bnim geçenn ay adetim 1 hfta gecikti çok korktum ![]()
Canım 1 erken bir geç olunursa hamile kalınıyor haberin olsun
Oluyor evet yumurta oluşuyor çünkü bende daha adet olmadı bebeğim 70 günlük doktora kontrole gittiğimde mutlaka eşin korunsun yoksa gebelik oluşur yumurtalarin oluşmuş çünkü dedi