Daha önce hiç duymadım, konu olarak karşıma da çıkmadı. Ben emzirirken göğsümde iğne gibi, diken batar gibi çok rahatsız edici bir his yaşıyorum başına gelen var mı geçici bir durum mu veya alışılıyor mu?
Benim ilk aylarda oldu konuda act im kimse yazmadi ama belli sure sonra gecti sut akiyor diye normaldi sanrim suan elhamdülillah iyim
Ben mastit oldum bebeğim 1 aylıkken o zaman oluyordu ama bilmiyorum sizinki ondan mıdır
Bizde 45 günlüğüz daha çok şükür geçiyorsa çok rahatsız ediyor çünkü
Mastit değilim çok şükür süt kanalları aktif olduğu için oluyormuş galiba
Karincalanma hissini diyorsaniz cok normal, sut akisinin oldugunu gosteriyor. Benim bebegim 6 aylik hala her emdiginde olur.
Aynı şeyden bahsediyoruz sanırım rahatsız ediyor beni kaşındırıyor geçer diye umuyordum geçmiyor mu yani ![]()
Bebek emmeye basladiktan kisa bi sure sonra 10 saniye kadar falan suruyor. Sütünüz oldugu surece olur diye biliyorum. Süt gelme refleksleri var bunun gibi. Bende bir de susuzluk hissi olusuyor mesela. O his ilk baslarda cok daha yogundu su an azaldi ama karincalanma hissi ayni sekilde devam ediyor. Her hissettigimde o hisse sukrederim ben, siz de pozitif yonden bakmaya calisin, bunu hissedebilmek icin cok sey feda edebilecek anneler var. Boyle yaklasirsaniz daha az rahatsiz olursunuz belki ![]()
Benim de doğumdan sonra bir süre süt gelmemişti ağlamaktan felfena olmuştum hiç gelmeyecek sanmıştım. Sonra o sızlama beni çok mutlu etti çok şükür dua ede ede ağladığımı bilirim. Şimdi de hissettikçe okurum hep. Maaşallah deyip şükredelim bebeğimin sütü geliyor diye. Nice sütü azalıp hiç gelmeyen var gerçekten.
Doğru söylüyorsun, benim emzirme boyunca devam ediyor, susuma bende de oluyor, bundan sonra böyle bakicam teşekkür ederim ![]()
Bende olayın bu tarafından bakicam teşekkür ederim yorumun için ![]()