13 günlük bebegim emzirirken sinirleniyor bir iki çekiyor sonra bırakıyor huysuzlaniyor gazı var sancılı olduğu için yapıyor diye düşünüyordum ama gazını çıkardıktan sonra da öyle yapıyor anlamadım neden ? Yaşayan anneler var mı nasıl bı yontem uyguladiniz ? İkinci çocuğum ama ilk kızımda böyle bişey yaşamadım hiç
Bazen süt gelmeyince de öyle olabiliyor sütün yeterli i ortalama 30 ml içmesi gerekiyor 13 günlük beneğin
Çok sıkıntıliymis gazlı olması büyük kızımda hiç yaşamadım. Böyle olunca benimde canım sıkılıyor. Teşekürler bu arada
Sütüm yeterli hatta baya hızlı geliyor ondan mı zorlanıyor diye düşündüm biraz sağıp öyle emziriyorum öyle daha rahat emiyor doyana kadar emiyor ama çoğu zaman huzursuz büyük ihtimalle gaz sancısı var çıkarıyorum gazını ama yeterli olmuyor sanırım
Sütün çok tazyikli geliyordur biraz sağıp verebilirsin zaten en çok gazda ön sütten olurmuş, onuda azaltmış olursun bu sayede
Evet bende farkettim bir iki gündür öyle yapıyorum. Teşekkürler![]()
O zaman gazdan demk ki gaz damlası kullanıyor musunuz öyle azalabilir
Gaz damlası kullanıyorum ama pek faydası olmuyor onun şimdi başka bı damlaya başladım kendimde kimyon kaynatıp içiyorum inşallah onun faydası olur
Kimyon bir süre etki ediyor sonra bünye alışıyo sanırım etmiyor. Damlayı düzenli kullanırsa işe yarıyor ben nurse harveys kullanıyordum çok sancısı vardı günde 3 kere öğlen 3 akşam 9 sabah 6 şeklinde veriyordum azalıyodu ama bitmiyo yine sabaha karşı 3-5 arası kriz başlıyordu her seferdindw 8-9 damla verdim
Benim kızımda aynıydı buradan biri demişti mide gazı oluyor emzirme sırasında sürekli sırtından destekli gazını çıkartıyorduk öyle öyle yiyorduk. Birde burnu tıkalı olabilir
Aynen damlayı düzenli kullanınca etkisi oluyor ama yine tamamen geçirmiyor bizimde akşam 9-10 arası bı kriz zamanımız var 4-5 gündür öyle . Esim eczacı en etkili olanını getirdi ama yinede geçmiyor.
AA evet nefeside çok hızlı alıp veriyor. Çok teşekkür ederim hepinize
O kriz saatleri ne olursa olsun oluyor maalesef Allah yardımcımız olsun hepimizin ![]()
Amin inşallah canım
Memeyi tam tutmuyor diyemi acaba yada süt gelemeyincede oyle yapiyorlar.
Benim bebeğim 5gunlukken emiyordu birden çığlık atmaya başladı, sutum gelemiyormus diye sinirlenmiş![]()
![]()
Ay inşallah geçer 3. Aya
gazını çıkarıyor ama tamamen rahatlamıyor sanirim dediklerini de uygulayacağım teşekkür ederim
bende adaçayı yağı kullanıyorum ayak altlarına ve karnına sürüp masaj yapıyorum büyük kızımda faydası olmuştu ama küçükte pek etki etmiyor sanırım senin dediğin yağı deneyim bir de .
Çok sinirli bücürler
benim sütüm geliyor hatta güzel emdiği zamanlarda var ama genelde böyle sinirleniyor tutup iki üç çekiyor sonra bırakıyor tam doymadan emzirme bitiyor 10 dk ya bir emiyor bı düzene oturtamadik gündüzleri iyi de gece çok yorucu oluyor ![]()
Evet geceler zor ![]()
Allah kolaylık versin hepinize ![]()
![]()