Emzirme diş çektirme

kızlar bebeğim 3 aylık çekilmesi gerek dişim var şuan gidip çektirsem sorun olur mu sizce

Sorun oluyor galiba çünkü doktor soruyor emziriyormusun diye. Ben de Kanal yaptırdım röntgen çeken adam bile sordu emziriyor musun diye. Demekki emzirirken olmuyor

benim çektirmem gereken hamileyken sorun getiren dişim vardı şimdi emziriyorum yine başladı

Bebeğim 6aylık civarıyken agrıdan dolayı kanal yaptırdım. Antibiyotikli ilaç kondu. Cocuk doktorum emzirmeye devam et dedi. Diş hekımı eser mıktarda gecebilir içinize sinmiyorsa bir kez boşa sagın emzirmeye devam edin dedi. Bebeğim biberon tutmuyordu saglık anne sütleeini de içmedi ben emziirdim.

öyle zaten sezeryanla oldum şuan mesela gribin antibiyotikle ağrı kesici kullanıyorum zaten gribin üstüne dilimde çok ağrıyor bu hafta randevu alıp çektirmeyi düşünüyorum