Emzirme kestikten sonra göğüs sarkması

Kızlar sarkma oldu bende küçücük kaldı göğüs ya ameliyatsız nasıl toparlanır ???

Benimde sütten kestikten sonra maalesef ki küçüldü ve sarktı maalesef ki birşey bulamadım

Aynı durumdayız toparlayıcı sütyen almayı düşünüyorum ama bende yanıtları takip edeyim çözüm bulan varsa eğer

Yani orasını bilemem ben 1 buçuk yıldan fazla emzirdim diğer ikisini ama bu 3. Bebeğimde nasıl olur bilmiyorum

Evet söndü resmen :rofl:90 dan 75 e düştüm onlar bile büyüktü bana

Sadece 3 ay emizirdiysen bisey olmaz canım o kadar deforme olmaz yani

Homm bitkiselin bu göğüsler için kremi vardı araştırabilirsin.İlk bebeğinden sonra kullandım işe yaramıştı. Ve YouTube de veya Pinterestde bu göğüs toparlayıcı egzersizler var bakıp yapabilirsin :smiling_face_with_three_hearts:
Hiç biri olmazsa estetik cerrahla görüşürsün yada bir kadın doğum uzmanlarına danışabilirsin. Doğum uzmanı ama bu konularda da kendini geliştirenler oluyor​:bouquet:

Kız nesi güzel çok kötü duruyordu inan

Sadece küçülmüyor canım sarkiyor da :rofl::rofl:

Büyüğüde gördüm küçüğüde canım küçük sarkık ve sönük olmaktansa büyük olması benim için daha avantaj

Büyük olup ameliyatla küçültme yaptırıyorlar ama sonra. Çünkü belli birşeyden sonra sırta baskı yapıyor. En iyisi orta halli​:rofl::rofl::rofl::rofl:iyidir :+1:t2:
küçükte sıkıntı büyükte sarkığı demiyorum bile​:pensive_face:

Evet canım gerçekten ideal olanı orta olması fakat benimki ya büyük ya küçük ortasını bulamadım :rofl: valla göğüs için ameliyat altına yatamam bile benim bir nem ucum içe dönük ameliyatla dışarı çıkaracağız dediler cesaret edemedim​:rofl:

Ben emzirirken korse südyen takıyorum. Kuzenlerim de hep öyle yapmışlardı evde de olsa korse südyenle durdular ve hiç sarkma vs olmadı bu instagramda birsiteden aldım reklam olmazsa yazayım adını

Kesinlikle oyle benim onceden buyuktu emzirince daha büyüdü ve suan emzirmeme rafmen büyük ve sarkık ve hamileleigimden beridir bel ağrısı cekiyorum cok kötü gercekten belimin orta kemigi kirilacak sanki cok kötü kucuk olmasi daha güzel bence

Link alabilir miyim :sparkling_heart::sweat_smile: işe yaradı mı peki demeyeyim emzirme döneminde 8 9 aydır yok tabi bizde de

Kızlar ben iki çocugumuda 1 yaşına kadar emzirdim ne sarklı nede küçüldü aynı kaldı greyfurt kadar ama hani derler ya koltuk meme diye benim gögüsler koltuk altında başlıyor belkide o yüzden sarkma küçülme olmadı ama varya maşiallahı vardı birini emerken digerini biberona sagadım :smiley::smiley:

Bu küçülme herkeste mi oluyor ya :joy: benim emzirmeden önce zaten 70 bedendi şimdi emziriyoken 75 anca olmuştur emzirme bırakınca 60 a falan mı küçülür :face_holding_back_tears::face_holding_back_tears::face_holding_back_tears:

Hangi site cnm bende alaym ama emzirmeyi kestim ben 2 aydir

Ahahahah :joy:ay Allah korusun kız o kadar olmasın aman