Emzirme saatleri

Bebeklerinizi saat tutup ona göre mi emziriyorsunuz yoksa çocuğun ağlamasına göre mi gittiğim doktorlar kızım artık 3 aylık olduğu için saatli emzirmeye geçmem gerektiğini söyledi ama bebeğim çok huysuzlanıyor saat beklediğimiz zaman

Benim bebeğim de 3 ay 10 günlük ne zaman ağlasa huzursuzlansa istese veriyorum yani bebek ağlıycak ben onu bekletecek miyim çok saçma bence. Benim bebeğim biraz iri akranlarına göre daha çok emiyor istiyor bizde genetik uzun boy vs yani doğal olarak daha çok beslenmek istiyor her bebek aynı değil hiçbir canlının bir standardı olamaz sonuçta. Bebek kendi ayarlar bence eğer obezlik vs sorun yoksa bebeğinin isteklerine göre hareket edilmeli

Üstelik zaten tok ise memeyi bir iki çekip bırakıyor emmiyor anlarsın tok olduğunu doymamışsa bırakmıyor

Evet ben de emzirirken buna dikkat ediyorum bakıyorum memeyle oynuyor tok olduğunu anlıyorum meme vermiyorum o an ama bile bile çocuk ağlarken hadi saatini bekleyelim demek de bana mantıklı gelmiyor göz göre göre bebeğimi ağlatmaktansa emsin diyorum. Bebeğim emzik tutmuyor diye doktorlar yarın öbür gün seni yorar çok sık emmeye devam eder diyor ama sırf bu sebepten de çocuğu açlığa alıştırmak istemiyorum

Benım bebe sorunsalı çok acıkınca benı emıyor sutum az oldugu ıcın mı ıste dıgı ıcın mı bılmıyom ona dırek mama verıyom.

Yoracaksa yorsun be yapalım yani hayatta kaç kere doğuracağız sanki burak memeylede oynasın şımarsın emsin nasıl istiyorsa öyle olsun sende keyfini çıksr bunların büyüyünce zaten hiçbirini yapmayacak ben mutlu oluyorum valla emzirdikçe sonra karnı doyuyor memeyi bırakıp agu gugu yapıyo şımarıyo bayılıyorum valla keşke hep böyle oynasa diye

Ben emin olamadığımda bez sayısını kontrol ediyorum içim öyle rahat ediyor

Dediğiniz gibi ben yorulmuyorum ki aksine mutlu oluyorum o emiyor karnı doyuyor bana temas ediyor güvende hissediyor bir de dediğiniz gibi emi emip o teşekkür eder gibi çıkarttıkları agu sesini duyunca tamam diyorum o mutlu ben mutlu

Benim oğlumda 3 ay 3 haftalık ağladığı zaman veriyorum ve bu ara meme reddi yaşıyoruz çok zor bir süreç bazen 3 saatte 1 emziriyorum ve her bebek farklı bence

İşte atak haftası, diş huzursuzluğu, büyüme yorgunluğu derken çocukların memeye ihtiyacı var ama doktor karşıma geçip artık 3 saat diyince insan bir şeyi yanlış mı yapıyorum diye soruyor ister istemez

Bızm bez sayısı 5 ve ustu oluyor gunde bır defa dışkısı olur .

Doktorunuz yeterli diyorsa mama konusunda destek verip vermemeniz gerektiğini söyleyebilir bence

Mamaya alıstı not aşde ı adı tutunca emıyor ac ac duruyor gu nduz mama ıle destekliyorum