Emzirme sıklığı

Merhaba arkadaşlar 6 aylık bebeğinizi kaç saat aralıklarla emziriyorsunuz acaba ?

  1. Ayda ek gıdaya yeni başlayacağım ama çok az tattırıyorlar diyorlar bir tatlıı kaşığı felan bebek nasıl dıyar ki

8-9.aya kadar neredeyse doymasi beklenmiyor ek gıda tadım şeklinde devam edecek… tadım demek doyurmak değil zaten.

Çocuğum 5 ton sonra altı aylık olacak doktora gideceğim ek gıdaya başlayacağım tadım derken mesela ne kadar yedirmeye başlamalıyım ölçü olarak ne kadar yiyebilir

Bismillah diyerek :smiling_face_with_three_hearts: önce sebzeleri sonra meyveleri 3 gün kuralı ile 1.gün 1 çay kaşığı 2.gün 1 tatlı kaşığı 3. gün 1 yemek kaşığı olacak şekilde tattırmaya başlayabilirsiniz. :hugs: Bu şekilde almayabilir üzülmeyin daha az da alabilir tadım olduğu için garipsiyorlar. Çok zorlamadan 3.günü beklemeden de yeni tadıma geçebilirsiniz. 2 gün de yeterli diyorlar. Amaç daha çok tat duyusunu geliştirmek, damakta ezmesini sağlamak, yutmayı geliştirmek ve alerji testi.:cherry_blossom:

Benim kızım da 6 ay 23 günlük . Önceden 4 saate bir süt verirdim . Şimdi sabah öğlene kadar az az emer öğlene doğru kahvaltı öğünü 2 3 gibi süt 6 da çorba yapmadan da evde yaptım minik kavanozlarda mama ve süt içer yatar

Ek gıdaya geçince sütü boşladı

Peki alerjisi çıkmadı diyelim 6 aylık bir bebek ek gıda da ne kadar yemeli mesela bir öğün de ne kadar yedirmeliyim

6.ayda 1 çay bardağı kadar artırılabiliyor. Bunun için hazır listeler var daha kolay ilerlersiniz aşağıya bıraktım.

https://www.instagram.com/p/Cumxr8lNCHh/?igsh=bnp1Yzh3YmFldXQ3