Emziriyorum ve gösümün ucunda kenarlarında küçük sivilceler var ve göğüs pedinde sarı akıntı oluyor nokta nokta emerken acıyor biraz normal mi
Göğüs pedinden alerjik olmuş olabilir misin bir müddet kullanmayij bence sarı akıntı olmasida iyi değil bebek için tabi … lansinoh krem bence herşeye birebir mutlaka kullanın geçmiş olsun