Selam annişler, en son kendinize ne aldınız?
ben oğlumdan sıra geldikçe alıyorum en son the purest’dan 3-4 tane bakım ürünü aldım.
Hiçbişey artık alışverişe gittiğimde kadınlar reyonunu bırakıp direkt bebek bölümüne gidiyorum ![]()
Kendime küpe aldım
tesettürlüyum ama çeşit çeşit küpe takmayı çok severim paril paril parlayinca dayanamadım aldım çok da mutluyum ![]()
Ben hala online alışveriş ile devam ediyorum hayatıma![]()
Güle güle kullan canım![]()
Chakranin yoga koleksiyonundan tayt ve tshirt aldim, uzun zamandir sadece mutfak ve bebek alisverisi yaptigimi fark edip almistim bunlari ![]()
Azıcık kilo vereyim ben de edicem ![]()
Kaş kalemi![]()
![]()
Kendime birsey almayalı yıllar oldu
3 çocuk varda
Msşallah allah bağışlasın
Güzel günlerde kullanın![]()
Bilezik aldım ![]()
Ben bu ara hava bile alamıyorum yeni anne oldum da ![]()