En son kendinize ne aldınız?

Selam annişler, en son kendinize ne aldınız? :cherry_blossom: ben oğlumdan sıra geldikçe alıyorum en son the purest’dan 3-4 tane bakım ürünü aldım.

Hiçbişey artık alışverişe gittiğimde kadınlar reyonunu bırakıp direkt bebek bölümüne gidiyorum :grimacing:

Kendime küpe aldım :star_struck: tesettürlüyum ama çeşit çeşit küpe takmayı çok severim paril paril parlayinca dayanamadım aldım çok da mutluyum :cherry_blossom:

Ben hala online alışveriş ile devam ediyorum hayatıma​:star_struck:

Güle güle kullan canım​:smiling_face_with_three_hearts:

Chakranin yoga koleksiyonundan tayt ve tshirt aldim, uzun zamandir sadece mutfak ve bebek alisverisi yaptigimi fark edip almistim bunlari :slight_smile:

Azıcık kilo vereyim ben de edicem :grin:

Kaş kalemi​:rofl::woman_facepalming:

Kendime birsey almayalı yıllar oldu :rofl: 3 çocuk varda

Msşallah allah bağışlasın

Güzel günlerde kullanın​:two_hearts:

Bilezik aldım :blush:

Ben bu ara hava bile alamıyorum yeni anne oldum da :joy: