En yaşlı özelliğiniz nedir anneler🧓

Daha gence yasinda evlendikten çocuk olduktan sonra herşeyden elini etegini çekip yaslananlardan misiniz :rofl: benim yaşlı özelliklerim yeni cikan şarkıcıları oyuncuları tanımıyorum​:sweat_smile: gördüğüm her çocuğa kimin cocugusun diye soruyorum :rofl: sizinkiler neler merak ettim?

Belim bıhınım hep ağrıyor. Çürümüşüm diyorum​:joy:

Bacılar ben ölmüşüm ağlayanım yok siz düşünün daha :sweat_smile:

Tokatlilarda ayni der belim bıkınım diye bazen cok useniyorum gozum kesmiyo ya​:woozy_face:is yapmayi

Çocuk sesi asla tahammül edemiyorum :smiling_face_with_tear:

Tmmm tmmm sustum :joy::shushing_face:

Cok sewiyorm ama bnmde bazen kafa kaldrmiyo

Aynen öyle bende çocuk çok seviyorum ama bazen kendiminkine bile tahammül edemiyorum özellikle boş boş ağladığı zaman

“Biz gençken böyle miydik ya?” ya da “Bu yaştan sonra…” cümlelerini fazla kurar oldum. :mending_heart:
2 gün dışarı çıksam haftanın geriye kalan günlerinde mecburiyet yoksa evden kimse çıkaramaz öyle bitik oluyorum :confused:
Fazla gürültülü mekânlarda 30 dkdan fazla duramıyorum, kafam götürmüyor yüksek sesi. Eskiden kocaman kulakliklarla yüksek seste müzik dinlerdim şimdi yüksek alarm sesine bile sinirleniyorum.
Milleti evlendirmek için uğraşmaya başladım :grin: sonuna kadar araştırıyorum her şey kuzenlerim için :relieved_face:
Çeyiz setimi kullanasım gelmiyor sanki çok daha güzel ve önemli bir günde çıkarıp kullanacakmişım gibi :grin: aaa tam yaşlı işi ha bir de vitrine koy istersen Sâye.
Evde gereksiz ışık yakmam. :relieved_face:
Sabah akşam çay içmeden rahatlayamam…
Güneş gözümü alır… Rüzgâr, yağmur omzumu üşütür.
Uzun bir yürüyüşte kaldirim kenarına oturup dinlenmeden devam edemem…
Sürekli ağrıyan belim, omzum…ve bunlara daima masaj yaptirmam… Eşime sevgiler…:people_hugging:
Daha çok vardır da aklıma gelirse eklerim unutkanlık da var malûm :smiling_face_with_tear:

Ay müzik benim de lisede kulaklıkla uyurdum. Sürekli dinlerdim. Müzik dinlemekten kulak zarim delinmisti. Bekarken kız kardeşimle temizlik yapmadan önce dinleyecegimiz müzikleri seçerdim müziksiz iş yapamazdık. Şimdi hiç dinlemiyorum hiç hoş gelmiyor. Biraz çalsa aman sus be diyip kapatıyorum :rofl: her fırsatta uyumak istiyorum ne müzik dinlemesi

Bizde de belim burhum derler kırıldı derler :sweat_smile:

Bekarken işten çıkar gezmeye giderdim şimdi iki adımda nefesim kesiliyor :rofl:

Yaşlı biri asla yere oturmaz aaaa​:rofl: ben yerlere betona taşa oturamiyorum hemen yel giriyor​:sweat_smile:

Hahahah ayni sey bende de oluyordu. Bende uyurken kulagi takar oyle uyurdum gecenin 4 de kucuk emrah acilarin cocgu calardi​:joy::joy::joy::joy::joy:aksam olsa yine iyi24 saatin 20 saati muzik dinlerdim.

O zamn şu flash gibi müzik çalarlar vardı onlardan alır CD dukkaninda müzik doldurturduk. Hep onla gezerdik okulda hocalar yakalar alırdı falan :smiling_face:

Bende ses bombasi vardi onla geziyirdum :joy::joy:sarki olmayinca hayat sanki duruyordu. Simdi de dinlerim ama o kadar degil.

O boş ağlaması yok mu ıster ıstemez sinirleniyorum hıç bi şekilde susmuyor valla her günün o boş aglamalarla geçiyor annem diyor senin kız çok kür

Şey ben ona 15-16 yaşından beri tahammül edemiyorum :sweat_smile:

Hergun suslenip puslenip disari cikan ben simdi aklim cikiyo cikacam diye balkona anca cikiyorum iki cocukla hic bisey gozum kesmiyo hazirlan hazirla bunlar beni yoruyo daha yapmadan bacaklar bel heryer zaten agriyo

Aynen valla bende oğlum çok mızmız belki kızlar bu kadar ağlamıyordur cok narin