Kızlar bir şey soracağım size bebeğim 10 aylık bir ay kadar önce kanında enfeksiyon çıktı neyse bir şekilde atlattık şimdi iki haftadır idrar yollarında enfeksiyon varmış ateşliydi ateşi geçti tamamen antibiyotikle ama iki gündür asla uyumak istemiyor sırt üstü yatmak istemiyor ve yediklerini hep kusuyor yemek yemek istemiyor artık günde 100 kere emen çocuk memeyi bile istemiyor sizce enfeksiyondan kaynaklı mıdır yoksa atak falan mı? İlaçlar dışında enfeksiyonu evde kendi yöntemimle nasıl geçirebilirim ? Sanki bi yerine bir şey batırıyorlarmış gibi hareketler yapıp bağırıyor bazen çok üzülüyorum bide bu enfeksiyonlar neyden kaynaklı olabilir sizce sürekli geliyor farklı şekillerde
Atak da kusma olmaz bence bizde hic olmadı. İdrar yolu enf için tekrar kontrol amaclı test yapılmadı mı? Tekrar etmiş olabilir iyilesmemiş olabilir belki farklı bir ilac kullanılması gerekiyordur. Kusma da onemli bir bulgu o yuzden yeniden bi dra goturun derim. Enfeksiyon ilac tedavisi olmadan gecmiyor ozellikle cocuklarda cok hızlı ilerliyor o yüzden ihmal etmeden vakit kaybetmeden goturmek Lazım. Gecmis olsun.
Gideceğiz tekrardan hastaneye 1 hafta sonra kontrole ilacı bitince ama o zamana kadar kendim de bir şeyler yapmak istiyorum artık dayanacak gücüm kalmadı gece gündüz uykusuzum iki haftadır bşr an önce geçsin istiyorum çocuğumun acı çekmesine de dayanamıyorum. Allah razı olsun ![]()
Çok geçmiş olsun rabbim biran önce şifa versin enfeksiyon için evde yapılacak bir şey yok diye biliyorum doktor kontrolünde gitmeniz şart bebeğinde ateşi yüzünden tadı yoktur inşallah düzelir kuzum siz yinede zorla az ama tez vakitlerde yedirmeye çalışın bol bol sıvı tüketsin emzirebildiginiz kadarda emzirmeye çalışın
Tamamdır teşekkür ederim ![]()
Cok iyi anlıyorum cogu anne bu sureclerden gecti geciyor. Benim oglumda yirmi gunlukken grip oldu ayrıca sarılıgıda vardı o yuzden beş gun kuvozde kaldı. 11 yıl beklediğim yavruma tam kavustum derken gelip kucagımdan aldılar yasadıgım travmayı anlatamam tabi aklıma hep kotu seyler geliyor uzuntuden sutumde kesildi o donem. Kovozun içinde ki o halini gordukce kahroluyordum damar oldu takılmıştı oracıkta yapayalnız bırakmıstım istemeden. Allah kimseye gostermesin. Tam bitti derken eve dondukten üç gün sonra idrar yolu enfeksiyonu gelirdi. Kovozde idrar tahlilini sonda ile aldıkları için olmus on gun boyunca her gün iğneye götürdük o kadar aglıyordu ki kuzum.. Tabi kontroller falan derken yine sonda ile alıyorlardı testi her cıkısında cok aglıyordu.. Bittimi hayır iki aylıkken bu sefer testis iltihabı geçirdi testislerinin alınma riski vardı. Sonda ile olusan bir hastalıkmıs o da. Mikrop bulasmıs. On bes gun hastanede yatıs verdiler. Canımdan can gitti. Oglumun testisleri alınabilirdi şükür atlattı ameliyata gerek kalmadı. Hastanede olsgmz her gün damar yolu acıldı cogu zamanda bulamıyorlardı diye dört beş kere delmek zorunda kalıyorlardı. Üzütüden bayılmıstım.. Daha minnacıkken iğnelerle on bes gun boyunca delik deşik ettiler yavrumu. Ben hala bu travmaları atlatamıyorum…
Enfeksiyona kendin bisey yapamazsin canim kucuk cunki ve evet agrisi olur vuctta agri yapar bence tekrar gotur bekletme
Gelmiş geçmiş olmuş çok şükür sizin için
insanın canından can gidiyor çocuğu olunca söz konusu Allahım görünür görünmez tüm kötülüklerden korusun yavrularımızı ![]()
![]()
Enfeksiyon grip diş süreci hepsi üst üste geldi sanırım diş etleride beyazlamış ve üst dişler çok daha zor diyorlar bide burun akıntısı eklendi üstüne ![]()
Amin cumlemizinkini ins. Grip olduysa serum fizyolojik ile acın burnunu her beslenmeden once ozellikle. Bizde de ust disler cok zorladı. Rabbim kolaylaştırsın ins