Kizlar 1ay 17 gub oldu dogum yapali normal dogum yaptim ic ve dis dikislerim vardi distakiler dokuldu icdekileri bilmiyorum hic kontrole gidemedjm yogun beyaz akintim var bazen sari oluyo ve surekli karin agrisi yaşıyorum dikislerden enfeksiyon falan olmamisdir demi
Fırsat bulunca mutlaka doktora gitmelisin canim ihmal etme
Antibiyotik kullandım mi batikon dök her yıkandıktan sonra kurula ve batikon dök sabah akşam
Batikonluk bi durum yok kuzum dis dikislerde bisey yok ic dikisleri bilmiyorum sadcee alerjiden dolayi antibiyotuk hic kullanmadjm
1 haftadir var agrim