Erkek bebek problemi

Bebegim 6 aylik 2 aydır bezini acar acmaz pipisini kaşıyor ve çekiyor normal mi sizce bu durumu yasayan oldu mu ?

Benimki də öyle ya ancak eli orasnda :grinning_face:

Benimki de 1 yaşında öyle. Bezi açılsın, banyoya girsin hemen pipi . Keşfediyorlar b3nce

8 ay 14 günlük hiç yapmadı öyle bişey .. sizinki kaşınıyor olabilir belki doktora sordunuz mu hic

Bizimki de aynı çekiştiriyor, tutuyor. Ayaklarını keşfettiği zamanda aynı şeyleri yapıyordu yani normal bence :sweat_smile: Fakat dur yapma hayır olmaz vs demiyorum. Eline ıslak mendili veriyorum yada bir oyuncak verip algısını başka yere çekiyorum. Zaten genelde uçmalı kaçmalı bi an yaşanıyor bez değişirken sadece sabahları öyle oluyor onun dışında sağdan sola yukardan aşağıya çekiştirerek bez değişikliği yapıyorum​:rofl:

Salı günü teemin var soracam doktora bakalim ne diyecek

Bende islak mendil veriyorum yinede elini yetiştiriyir pipiye ben hayiŕ ava buvv diyorum hatta gülüyor bNa :hugs::hugs::blush:

Evet cok güküyor gidi gıdı oluyor sanirim bi de bazen pipi vr popsunu yikayincada oyle rahatliyor hem güzelde uyuyor @Nurr