Erkekkk bebek anneleri nasılsınız -1 yaş üstü

Bebeğim 14 aylık gğn içinde 5 dakika oturmuyor resmen hayır dedikçe koltuk tepelerine çıkıyor yemeği bile ayakta veriyorum gezinerek yiyor :sweat_smile: akşama kadar inanılmaz yoruluyorum onunla bazen ilgilenemiyorum sizde durumlar nasıl?

Ayni vallaha hayir i evt kabul ediyo koltuktan inmiyo zipzip oyun alanindan baska ve yemek sandalyesi bahce biberon aliskanligi kendi tutmasi.boylecene kolaylasiyo gunumuz.yasak olan biseyi yaparsa kendi kosesine goturuyorum 20 kadar sayiyoruz boxda.yapmamsini soyluyorum goz temasi kuruyoruz.

Evt anliyo tv bi program var di super trt de paspas uygulamasi yapiyordu bende bunu kendime uyarladim.20 ye kadar sayasiya oturtuyorum . 1.i 4 u 5 soyluyo diger sayilari mirildaniyo.yani fark etmesi yaptigi hatayi.soyluyorum tekrar tekrar.

Ayyy bende de durum aynı. Çok yoruyor 1 dk göz ayırmaya gelmiyor

Senin bebek kız değil miydii ya ben mi yanlış anladim

Aynı durumdyız uyku durumu nasıl acaaba tek mi yapyorsnz

Gunduz iki kere gece 1 kere uyur sabaha kadar

Ya tek uyku sabah kacda kalkıp ikinci uykuya geciyor canm

Degisiyor, bazen 1 bazen 2 oluyor

Ya boyle tek uyku oldgu zaman ek gidayı nasıl yapyorsn mesela

Kac saat uyuyor

×3 de bana benim bebiş 9 aylık daha ama abileri sagolsunlar 11 8 yaşında lar ev evlikten bende insanlıktan çıkıyorum akşama kadar tepinip kavga edip beni benden aliyolar babaları geldiğinde gıkları cikmiyo sinir oluyorum bu hallerine babasida ben az bağırınca bağırma çocuklara diyo bilmiyoki neler çekiyorum onlardan​:exploding_head::zany_face::zany_face:

Programi bilemem zaten ne yorum aldi

Zaten uyguladigim yontem farkli.