Kıs gelmeden tanışalım varmi aramızda
Erzurumda ablam evli ben gecen sene gelmiştim Erzuruma yolum gene düşerse seni görmek isterdim vala ablam yakutıyede yasıyor cocuklugum oralarda cok gecti guzel ve cok soğuk ablan hergun erzuruma baya sover soguk dıe ![]()
Merkez deyim bende ins niye olmasın nasip olursa
Aynen öyle kim bilir belkı bırgun ALLAH kısmet eder erzurumu seviyorum özelikle cag kebabın
Sen oraya gelin mi gitin oralımısın oralıysan dadaşsın konuşmaları cok hoşuma gıdıyor
Ay benn benn narmandayım ama ![]()
Erzurum luyum tabi köyümüz var ama doğma büyüme. Merkez evet bir cok yöresel güzel yemeklerimiz var guzel şehir büyük donanımlı kış soguguda başka tabi
Hic gelmiyor musun merkeze Narman i iyi biliyorum şekerli köyüne de gittim
Geliyorum tabiki sık sık geliriz de genelde narmandayız tabi. Oltuya daha sık gidiyoruz