Eş ve. Kayınvalide sorunsalı bi bakarmsnz acil

Kızlar kaynanam ve görümcem bi haftadır şehir dışında idi iki saat sonra uçakları var yani gece on iki bir arasu anca burda olurlar eşim almaya gidecek Havalimanı’ndan tutturdu annemle kardeşimi buraya getirecem diye o saatte evleri bizde on dk yürüme mesafesinde diyorum evlerine bırak iki bekar bir evli ve iki genc kız torunu da şu an onlarla yaşıyor her gün misafir gelip kaynanamı soruyor evine bırak buraya niye getiriyorsun ztn bebekle mahvoolmuşum yorgunum burda ne işleri var ben sabah yanlarına giderim diyorum laf ediyor buraya gelecekler burası onların da evi vs vs konuştu çok saçma geldi bana sizce yanlışmı düşüncem yoksa gelsinler mi ben istemiyorum napayım szce

Valla saat 9 da çocuklarımı uyuturum o saatten sonrada evimede kimseyi istemem. Yani insanında dinlenme saati var canım evide yakınsa ne gelicekki bebekli kadınsın biraz anlayışlı olmaları gerek

Kaynanam gelecez dememiş eşim tutturdu buraya getirecem diye kızım ztn diş çıkarıyo rahatsız akşam uykuları düzenli idi kaç haftadır o da kalmadı koyuyorum on dk sonra uyanıyor git gel bıktım yoruldum tükendim haftalardır buna en yakın şahit eşim olmasına rağmen böyle düşüncesiz olması çok sinir ediyor şimdi yine triplere girmiş istemiyorum dediğim için konuşmuyor benle

Sende konuşma bacım ben senin eski konu larınıda az çok hatırlıyorum. Kpcan hep kendi dediği olsun istiyor takma sende yine barışır. Böyle böyle senin çizgilerini öğrensin. Sen takmayınca oda küsmeyi bırakıcak. Benimde eşim küserdi o küsünce hemen barışmak için kedi gibi giderdim haklı olup gitmeme rağmen uzattıkça uzatırdı. Bigün akıllandım o 5 günmü küstü ben 10 gün küstüm. Asla takmadım. Şimdi küsemiyor. Ve üstüme dahada düştü.

Düşünceniz gayet de doğru üzgünüm ama önce kocanız düşünceli olmalı bebek bakmak kolay değil uykusuz kalıyoruz yorgun düşüyoruz düşüncesi yoksa bile saygısı olmalı

Evet maalesef öyle biri trip atıyo küsüyor fln ayy çok sinir oluyorum bende konuşmuyorum umrumda değil az önce çıktı almaya onları bana da bişey demeden getirir mi getirmez mi bilmiyorum inşallah gelmezler valla ben odama geçtim gelseler bile çıkmam yanlarına bu saatte

Yok canım nerde bilmesine rağmen kendi istediği olsun ister hep maalesef şuan küsmüş beyefendi trip atıyo

Geldiler mi kız merak ettim :sweat_smile:

Ay valla bende merak ettim ne yaptı acaba

Aa yok gelmediler çok şükür eşim gece bir buçuk ta geldi yine de onları biraz tanıyorsam eşim gelmesi için annesini ikna etmeye çalışmştr ama saat çoo gec olduğu için eşyaları fln filan gelmemiştr yoksa eşimle görümceme kalsa yedi yirmi dört bende klacklar

Yok gelmediler çok şükür

İyi iyi gelmesinler es dedigin ese destek olur köstek olmaz senin esini ele alacan bi guzel yermisin yemezmisin allah ne werdiyde eski konularida biliyorum bi erkek anaci oldugu zaman ewde hzursuzluk oluyo gecen yemekteyizde adam genc ewli annesi gille oturuyomus ewde kardesleri annesi kendisi gelin yasayacak annen gili birakmam diyo adam boyke zihniyetsiz cok sende konusma oda kari gbi ne trip atiyomus utanmiyoda ewini dusunsun birazda boswwr takma kafana ne hali warsa kuser sen ustune dustukce konsutukca o kendini bisey sanir sen kizinla keyfine bak

Bende öyle yapıyom eskiden di o hep peşinden gidiyordum haklı olmama rağmen ama artık yapmam bunu o bir mi uzak duruyor ben on uzak dururum ne hali varsa görsün

Kız benim eşim de bazen öyle yapıyor. Ailesinden çekindiği için. İşte acaba kuserler mi kızarlar mi diye . Bazı durumlarda ben istemesem de bize gelsinler ya da işte biz gidelim ya da herhangi birşey dediğinde ben kaynanamı arıyorum hemen. Diyorum böyle böyle ben şu an müsait değilim ya da bu durum mantıksız ama eşim diretiyor . Sizden çekindiği için falan. O da diyor yok kızım niye öyle olsun falan ben ararim onu. Sonra kaynanam eşimi arıyor biz gelemeyiz ya da o iş öyle olmaz falan diyor. Kocam da annesi tarafından onaylandığı için içi rahat ediyor huzura eriyor. Ben de huzura eriyorum .

birprensesannesi Sende oyle yapsana bide oyle dene

Bu hayattaki ugrasilmasi en zor insan düşüncesiz anlayış insan. Ne yaparsan yap içinde kalbinde o düşünce merhamet yoksa olmuyor. Ailesi sensin ama anne ve kardeşlerini daha ön planda tutuyor. Asıl yuvası sensin ne zaman anlayacak acaba. Sen tutumundan vaz geçme. Anlayana kadar devam et bir gün anlayacaktır senin kıymetini gerçek yuvası sensin anlayacaktır. Senin fikrini sormayı rizani almayı sana hak vermeyi bir gün öğrenecektir.

Çocuğu uyutur istemem sahsen biri benim evimde kalınca rahatsız olmaya başladım ozellikle bebegim olduktan sonra. Gun icinde zaten yoruluyorsun bi gece kendine ayirabilicegin zaman oluyor bebeğin uyuyorsa bide ekstra misafir çekmek insani daha da yoruyor

Eşimin de düşncesnde bu olablr aslnda ama ama şöyle bir şey var diğer kardeşlernin annesi ile hep tartıştığını o yüzden annesinin de onların yanında kalmasını istemediğini söylüyor dedim mecbur annesi onların da katlanmak zorunda ki tartışmaları kendi aralarında annesinin rahatsz olmasını ıstemıyo dedim üç bekar çocuğunu bırakıp nasıl gelsin ki şimdi iki evli oğlu torunları da yanında nasıl bırakacak ama anlamak ıstemıyo

İnşallah en yakın zamanda öğrenir ama cidden düşüncesz ve anlayşsz insanlar dan nefret etmişimdir hep nedense de hep böylesi bana denk geliyor.

Ben şundan emin oldum insanın bu dünyadaki en büyük sınavı eşi ama nedense hep kadinakr sabretmek idare etmek zorunda kalıyor