Eşim gerçekten canımı sıkıyor artık?

Ailesi 1 sene önce 30 bin civarı para veşrirz demişlerdi zamanı gelince 10 bini verdiler sadcee sonra bende öyle oldu borç var diye annemlerden para istedim verdiler . Neyse sonra memlekete gelmiştik eşimin ailesi sordu benimkine varmı paran diye var var dedi ibandan atarız dediler . İban at dedim atmıyor bende ailemin veddiği parayı altın alırım o zaman dedim tribe girdi daha da . Sen ailenin parasını karış falan dedi . Ve memelkete gelmeden önce de hakkımı alıcam diyordu gerçekten bu saçma hareketleri can sıkıyor artık

Sozunde dur de hani hakkini alacaktin. sen anne babanin evladi degilmisin ama.ailemin parasina karisirim zaten o zaten elimin altinda.sende Iste bi guvencemiz olsun bi dara dustugumuzde kullaniriz de.

O sirtini sana dayamis verme sende kesinlikle ailenin parasini.nasil hallediyorsa etsin.bakalim daha ne kadar dayanacak boyle inat giderek.

Aynen onlarin parasi kiymetli sizinki degilmi siz sokakta mi topluyorsunuz anlasin bu sefer ne kadar kararli oldugunu.

Maddiyatta sen ben durumu olunca çok zor ağır geliyor insana ne olursa olsun sen kötülük istemiyorsun ki oluru diyorsun ama beyler bazen düz düşünüyor canım