Eşime sarılınca bebeğim ağlıyor?

Kızlar oğlum 1 yaşında eşime sarıldığımda falan ağlıyor gelip beni tutuyor çok merak ediyorum neden acaba sizce bi nedeni olabilir mi

Yani benim kızım da 9 aylık sayılır eşimle aralarında benimki kadar bir diyalog yok açıkçası bana daha düşkün kızım. Dün eşimin beni öptüğünü görüpo da öpmeye kalkıyor babasını hafif iteliyor herhalde size olan düşkünlüğündendir bir de yaş dönemi itibariyle o babasıyla sizi paylaşamayacak zamanlara da gelecek ondan da olabilir tabi. Babasıyla daha çok vakit geçirmeye teşvik edin ben öyle yapıyorum bazen eşim bu konuda biraz düşüncesiz demeyim de bilgisiz nasıl yapacağını bilemiyor ona yönlendirmeler yapıyorum sizde yapabilirsiniz

Benim oglumda oyle kız erkek farketmiyor demekki​:slightly_smiling_face:

Esim bana yaklasinca beni cekistirir ama kendi iliskileri de iyi yani beraber gezmeyi ozellikle cok seviyolar parka gidiyolar cok.