Eşimle özel bisiler yapmak vakit geçirmek istiyorum ama nedense hiç içimden gelmiyor yalnız olmadığımız için artık bişey yapasim da gelmiyor.cocukla zaten olmuyor uyutsan da görümcem bizde yani eşim sürekli etrafımda dönüyor mesela mutfak da ymk yaparken opmk sarılmak istiyor en ufagi ama ben dur git kardeşin gorcek bi dur diye diye hem onu hem kendimi soguttum ya zaten çocuğun odası hazır değil yanımızda besikte yatıyor iki yaşında şimdi eşim bana bir patlicak bende patlıcam diye sinir oluyorum..dışarı da çıkamayız çocukla olmuyor ki asla durmuyor arabamız olsa yine gideriz akşam bir yere ama yok yani gidilmiyor gitcek olsak zaten görümceme de gel der eşim yani dün arkdsm yıldönümünü kutlamış hazırlıklar yapmış ayyy resmen öyle mutlu oldum ki adına heveslendim yani özledim o günlerimi
görümcen kaç yaşında ve niye hep sizde kalıyor ki canım? Zor bi durum aslında görümcenin düşünmesi lazım böyle şeyleri. Görümceye ailesinin yanına yollasanız yada çocuğu görümceye emanet edip başbaşa bir gece ayarlayın bir yer konaklayıp öyle de mi olmaz? Ben evde başbaşa olduğumuz halde bunalıyorum ayda bir çocuğu aileme bırakıyorum tamamen başbaşa kalabilmek için öbür türlü çocuk uyusa da ya uyanıyor ya aklın falan kalıyor yada yorgun oluyosun zaten
Bize ders çalışmaya geldi keyfinden ailesinin yanında çalışmak istemedi ailesi çok uzakta cnm gidemez aylardır bizde hava sıcak olunca gtcem dedi ama geri de gelmek istiyor eşim kabul ederse kıymt kopcak haberi yok bunaldım diyorum zaten kardeşin evde diye ozelimiz klmadi eski hevesim yok diyorum lafı çeviriyor bende uzak duruyorum cnku bir ara çocuk hastaydı bu bana yanaşıyor fln cocuk uyurken kzm uyandı ağlıyor korkuyor bizim odada fln ben napcgmi bilemedim o günden beri tiksinti geldi bana ya
O zaman bilemedim canım eşin çok vakit geçirmek istiyorsa yollasın kardeşini saçma. Zaten 2 yaşında çocukla aynı odada olacak iş değil. Sende soğumuşsun bu yüzden ama evliliğinizin tekrar canlanması için başbaşa kalmanız şart bi şekilde. Böyle aranız açılır durmadan
Sorma ağlamak istiyorum yaa çocuğun odası kiler oldu sayesinde oda yap diyorum ee eski eşyaları nereye koyucak ki önceden çocuğu başka odada uyuturduk en azından smdi odası olmadn nasl olcak bekle Allah bekle diyor bana bende bu çocuk görüyor artık herseyi anlıyor bıktım diyorumm. Düşünceleri yok evlendigimden beri sürekli birilerini yanıma gönderme cabasindalar.esimle bir kere gezmeye gittik bir gün otelde kaldık çocuğum da vardı kardeşi yaziyo eve gelin özledim o da geliyoruz canm diyor yani sadece o değil ki eve ne alınsa ne gerek var yenge zaten evimizde bu yokmu diyor gerek var ki aldım diyorum ve ben lüzumsuz da birşey almıyorm yani sürekli cvp verme sorumluluk gibi geliyor bana eşim de diyor istesek hiçbir sorun olmaz bu çocuk odamdayken dibime gelme diyorum zaten kardeşide geceye kadar uyumuyor ki ben daha çok gencim.izin versem hepsi gelcek vermedigim halde geldi ya eşimle kavga ediyorum herşey oluyor yani birde ablalarina söyleme gibi huyu da var
Biraz yaratıcı ol ve imkanlarınla birşey yapmaya çalış görümcen gitmiyor eşin sarılsın öpsün yani görümcenin görmesinfe ne gibi bir sakınca var ki tam olarak onu anlamadım ben
Cnm ablalarina söylüyor ha neyi söylüyorlar evdeki eşyaları yiyecgei buzdolabı içindekileri hayatımda evini görmediğim eltimin dedikodulari kulağıma nasıl geldi o zaman tüm köy biliyor sagolasunlar duymayan yok ve sadece o değil evde düzen bozuluyor ve çocuğum etkileniyor onu söylüyorum oda yapılmadığını okumadın glba diğer yazdıklarımı
Bence eşine tepki goster. Ben bir gün bile birisi gelince huzursuz oluyorum. Hele sevmediğim biri ise. Ders mi çalışacak sana faydası yoksa ,zararı çoksa gitsin başka yerde çalışsın .Birazcık ağır yazmış olabilirim ama gecinemediğin bir insanla aynı evde kalmak çok çok zor. Çocuğunu da kıza bırak bir kaç defa dışarı çık . 5 dk bak de 20 dk geç gel. .Kocan gelince de uydur bir şeyler. Amaç kızı usandırmak. Belkı burda çocuk dirlik vermiyor bana deyip geri gider.
Okudum canım diğer konularını da okumuştum onun için diyorum ya gitmeye niyeti yok şartları zorla ve o varken eşine vakit ayır anlatırsa anlatsın boşver ya millet aşk görsün
Eşime cocufu bana bıraktı gitti diyemez ki eşim nolcak bişey olmaz der ben pazara giderken bak çocuğa diyorum ama Durmaz etmez diyor eşim olmdgi zaman mecburum ya gitmeye Pazar alışverişi bu diyorum sanki bu evde yaşamıyor kendisi…ama çoğu kez bak diyorum o da kabul ederse valla hiç rahat değilim eşimin dibimde bitmesinden çocuğun ynmzda olmasından uyanmasından görmesinden tiksinti geldi ya eşim bgn bana diyor ki biz hiç konuşamiyoruz seninle sohbet edemiyoruz nasılsın diyor görümcem dışarı çıkınca akşam şaka gibi moralim olmuyor neden böylesin diyor kanka olmusuz haberi yok