Eşiniz dışarı çıkarken darlarmsnz

Normal de ben rahatsz olurum sık sık üst üste olduğu zaman ama genel olarak arkadaşları ile iken çok önemli acil bir şey olmadığı sürece aramam gitme çıkma demem sadece bütün zamanını onlarla gecirio bize gelince gezmediği öıkmadığı zmnkarda laf ederm ama o kadar geri kalan pek karışmam kimle nereye gidiyor vs sormam haberim olsa yeter bugun arıyor arkadaşlarla çıkacam diye e tamm diyorum beni ilgilendirmez kimle çikmak istiyorsan çık dedim nasıl seni ilgilendirmez insan kocasını hiç mi merak etmez diyor yoo etmiyorum dedim canın nasıl istiyorsa öyke yap diyorum kızıyor ee çıkma desem ona da kızıyon benş dinlemiyon yine çıkıyon diyorum karışmadğmda niye karışmıyorsun arkadaşlarının yanında iken nedn aramıyorsun beni diyor nerde hata yapıyom ben acaba sizde eşiniz dışarda iken çok darlarmsnz yoksa serbest mi bırakıyorsnz

Uç noktalarda yaşamaya gerek yok ya izin vermemek yada ipin ucunu salmakta yanlış. Şahsen bizde izin meselesi yok haber vermek yeterli ama yine de bilgim bile olsa mutlaka ararım güzel konusurum nasıl oldugunu sorarım onunda hosuna gider aynı şekilde oda bana yaptıgında hosuma gidiyor demekki aklındayım diyoeum güven veriyor. Arkadaşlarıylayken arayıp nasıl oldugunu vs sorabilrsiniz tabi trip atmadan. Aklında oldugunu hissederse oda ona göre davranır çünkü

Bende genelde kimle çımtığını biliyorum açıçası arkadaş cevrsi beni rahatsz ediyor mesela eşim bazen işten yorgun geliyor bazen rahatsz oluyor arkadaşları cağırıyor çıkalım diye eşimde gitmiyo benim izn vermediğimi sanıyorlar halbuki öyle izin miizn diye bir şey yok haber verir sadece bende genelde gtme demem o da gider ben köye gelmeden önce eşime diyorlar bu ara çıkmıyorsun pek yengeyi ne zaman köye gönderecen de rahat rahat çıkacan diyor eşim de diyor ben kendm gelmek istemiyorum karımın izin vermediği bana karıştığı gibi bi drum yok diyor ama inanmıyorlar telefon da konuşurken kendm duydum çok rahatsz oldum bikaç arkadaşlarının eşleri o şkl diye beni de öyle sanıyorlar ama bnm umrumda olmaz genelde çıktı mı arayıp sormam bile bazen iki üç ay üst üste hep onlarla geziyo iki üç ayın sonunda bizle bi kere çıksa aradan bikaç ay gecsn o günün lafını eder ben bi kere arkadaşlar ı ile gitmek istedinde gitme dersem vay seninle bilmem ne zaman çıktık bana niye karışıyotsun diye ki hayatta ben çıkma desem beni assllaa dinlemez sanane der çıkar bnde o yüzden aramam merak etmem umrumda olmaz ama bütün arkadaşlarınub eşleri yüz kere aradığı için o da kendini kötü hissediyormuş bnm aramamam

Bizde de izin meselesi yok da sadece haber veririz ama bnde bi yere gitsem o da aramaz beni çok nadirdir yani o da çıksa bnde aramam kimle çıktığını biliyorum arasam ztn güzel konuşurum arkadaşları ileykn skntmz varsa bile belli etmem de gecen gün misal aradım ama bana dışarı çıktıpını söylememşti şu an köydeym nereyede gitse bana haber vermiyor da istanbul dayken bi yere gitse haber verirdi neyse işte aradım arkadaşlarylaydi şu an müsait değilim dedi bmde çıktığını bilmiyordum o yüzden aradım rahatsz ettiğim için kusura bakma dedim kapattım arkadaşları içinde rahatsz olur diye düşündüm çünkü bide hep bana arkadaşlarının eşlerinin sürekli onları aradığını hesap sorduğunu onların da bu durumdab nefret ettiklerini fln anlatır da bnde diyorum bnm aramam da belki rahatsz eder hoşuna gitmez diye aramıyorum ama dün gece niye aramıyorsun dlyor bu da tuhaf

Esim cok nadir arkadaslariyla takilir bana haber verir muhakkak ben acil bisey olmadikca asla aramam o musait oldukca bana yazar resim atar. Ayni sekilde bende arkadaslarimla oldugumda surekli yazar ararsa ben de rahatsiz olurum o yuzden bende asla aramam. Ama senin verdigin cvp tepkili olmus birwz kiminle cikarsan cik beni ilgilendirmez demekle hata yapiyosun .

Oyle insanlara sinir olurum esim arkdslri oyle bisey dese agizlarinin payini werir oturdurum haddiszler herkes gcim derdi ailesi war sizin gbileri aileleri onmsemiyo diye herkesi oyle saniyolar sinir oluyorm bu tiplere

Ben eşimin, eşim benim görüştüğüm herkesi bilir. Merak edersem sorarım açıklar anlatır telefon görüşmesini bile. Ki kaldı ki sosyal hayatta nereye giderse gitsin gitmeden haber eder, acil bir durum olsa bile mesaj yazar beni merakta bırakmaz. Buluştuklarinda ben de hiç aramam, mesaj atmam acil durumlar dışında. Genelde 2-3 saate döner zaten bunu bilirim. O da beni darlamaz aynı şekilde. Evlendiğimiz ilk siralar " Ne zaman gelcen seni özledim sanki yaa" diye mesajlar atardım, arardım söylerdim arkadaşlarının yanında utaninca iyice hoşuna da giderdi evet arada yapınca güzel oluyor şimdi :hugs:
Bu arada ben demiştim biraz şaşırt ters yönde diye eşin onu bekliyor bence senden tahmin etmişim. Tercih senin tabiki.

Yaa şöyle aslında daha önce bikaç defa hamileyken ilk doğum yaptığm zmnlrada bikaç defa çıkacam dediğinde gitme dedm biz çıkalım beraber ya da beni evde yalnz bırakma demişim o da her defasında beni kısıtlama çıkacam dediysem çıkacam diyip çıkıyordu o gün öyle söyleynce ztn kavgalydık sinir haliyle beni ilgilendirmez dedim

Öyle tipler maalesef bana da diyor eşim onların eşleri çok sık arıyor neredesin diye hesap soruyorlar sen öyle değilsn diye ne kadar şükretsem az dedi ama bi kere arayıp hal hatır sorablrsn dedi dedm onu da yapmam yarın öbür gün onun da lafını edersnz aranzda arkadaşları başlar senin eşin de aramaya başladı vs diye dalga gecerler kesin öyle tipler çünkü

Bzm kide öyle aslnda haber verir bi yere gitse bende haber veririm kimle görüştüğümüzü de bilriiz ama aramam arkadaşları iken acil bişey olmasa
Evet dediğin gibi ters köşe istiyomuş onu şaşırtmamı ama aramız bir gün düzelse ertesi gün başka bir şey den bozuluyor tekrar mutlu edeyim diyorum o beni edemese bile yok olmuyor yine bişey çıkarıyor başıma dün gece yine kavga ettik kötü yine kapattı gitti konuşmuyor aramıyor da bu böyle devam edecek herlade bide bişey dicem sana bikaç. Gün sonra uçağımız var gidecem nasipse inşallah bir arada olunca daha kötü kavga ediyorz diyorum bileti ertelesem mi acaba sence nasıl yapayım

Yani ne kadar kaçabilirsin ki bu sorundan? Sorunun kaynağını bulup halletmen lazım. O beceremiyorsa sen yapmalisin aklı selim bir şekilde. Böyle olmaz ki. Uzaklaştıkça uzaklaştırsın çözüm bu değil. Çözüm güzel bir dille duygularını düşüncelerini dile getirmen. Onun seni anlamani saglaman. Tartışmadan sinirlenmeden.

1 ay sonra 3 yil olcak evleneli.
Ilk evlenince cicim.ayi derler ya bizde tam tersi oldu . Birbirimizi tam tanimadigimz icin hep kavga ettik ..Ben hep bosancam diyordum..:joy:
Sonra birbirimizi tanidikca isler degisti..
O bana saygili ben ona saygiliyim.
Şimdi disari fln cikacagi zaman belli bir saat dilimi istiyorum. Meslaa ne zaman geleceksin diyorum. Belli olmaz derse saat soyle sonra git diyorum . 10 da dediyse 10 da gelecek . Geç kaldiysa 1 saat zaman ayiriyom, sonra ariyirum ne yapiyorsun ne zamaan geleceksin diye. Bazen baska sehirden arkadaslari geliyor . Telefonda konusuyolar gel oturak fln onun gozu kesmiyor gitmiyor ben diyorum git git . Gez arkadaşlarınla ..çünkü hepsini de biliyorum ..Bir de bende soyle bir huy var . Kahvaltıdan sonra bugun ne yapacaksin planin ne diye sorarim .Aksam da bugun neler yaptin diye sorarım. Oda anlatir ..(tutup da konuşmaları anlatmaz sadece şuraya gitim der). Ben arkadaslarinin yaninda aramam mesaj atarim .Esimde benim arkadaşlarım olunca öyle ..Vakit gecireyim.diye aramaz ..Çok da darlamamk gerekiyir.

Dediğin gbi madrm o hiç adım atmıyor bari ben atıyım dedim hiçbir şey olmamış gibi güzel bi foto çekip attım sonra da aradım ama dışardadydı yine konuşamadık nasıl olacak sonu Allah bilir şimdi ise annesi ve kardeşini bizmle yaşamak için ikna etmeye çalışıyorr bans sormadan

Eşiniz sanırım biraz boşlukta. Evdeki boşluğu da annesiyle kardesiyle doldurmak istiyor başka bir niyeti yoksa. Bence siz ilgi göstermeye devam edin. Siz de pek annesine gidip gelmiyorsanız onları istemiştir. Aranız da bozuksa çoğu zaman kaymıştır oraya. Eski hayatina özlem biraz da. Sandviç tekniği var ondan bahsedeyim sana işe yararsa… :hugs:
Sen daha sık görüşmemizi istiyorsun anlıyorum bunu yapalım seni mutlu görmek için yaparım bunu deyin. Devaminda aynı evde kalmak uygun olmaz, bu yuva ikimizin deyin. Son olarak ben seninle evlendim biz bir ev kurduk, ikimiz ve bizim ailemiz için bu yuva. Gideriz, görürüz vakit geçiririz yaz geldi bak piknik yaparız , kahvaltı yaparız onlar gelir falan deyin bakın bir tepkisi ne olacak. Muhtaç değillerse kalmaları doğru değil tabiki.

Annesi konusunda beni dinlemez herseyi de söyledim ama yok oralı olmuyor sonunda söylediğini yaptıracak
Annesiyle kardeşleriyele sık sık görüşüryorum da aslnda. Ama. Bir buçuk aydr köyde annemlerin yanındayım yüz. Yüze görüşemiyoruz sadece tlfnda o da geldğmden beri ne annesi ne kardeşleri hiçbiri bi kere bile aramadı hep ben aradım onları söylesem aman boşver takma diyor asla laf ettrmz