Bize 30 bin civarı para vericez demişlerdi onlara yardım etmiştik bi şekilde . Falat zamanı gelince vermediler 10 bin verdiler bende mecbur kendi ailemden de istedim 10 bin . Vel hasıl sürekli eşime ister istemez yüzüne vurur oldum ama onun suçu değil aslında . Ama ona da ısrar etsem mi hakkını iste yoksa annemlerin parasını altın alıcam vs diye . Siz olsanız ne yaparsınız
Ailesinin suçunu kabahatini koca dan niye çıkarıyorsun biz zorla evlendik yani iki tarafta istemedi ailesi tek kuruş katkıları yoktu üstüne gelmeleri için para verdik yol paraları kıyafet sonuc on kardesten bı abi bı anne geldi annede yani bı misafir gibi. Bı yabancı iş bozulsu. Diye herşey neyse iki yıl olmuş ne torunu gördü ne eve geldi İstanbul’daydik gebeliğim zordu İstanbul’da doktor bulmak zor burda doğurmak zorunda kaldım duydu yalandanda olsa gelin demedi anne evinde doğurmak çok zor çok evinizi tuttuk çok şükür kadın hiç aramadi daha kinada oğlunu kotuledi şimdiye kadar ne söyledim ne kotuledim o onnesi ailesi rezilse kocamın suçu ne ki
Eşinin üzerine gitme canm onun ailesine söyle iste başkasından borç aldm ödemem lazım de eşin o zaman karışmaz bile
Aman açma bidaha vermez oldu bitti canım benm eşim aylık faturalarını masraflarını ödüyor şimdi karışmam bile sizinki toplu olmuş
Eşinin üstüne hiç gitme benim kaynana cüzdanımdan yüklü miktarda para bulsa hemen alır sormadan etmeden eşim kaç kere altın verdi para verdi şimdinin 100 bininden fazla hiç biri geri gelmedi ben helal etmiyorum o ayrı ama adam ne yapsın ailesi sonuçta söylese de gelmiyor benim babamda var altının söylüyorum oda gelmiyor bir türlü ama bu bizimle alakalı değil ki karşıdakinin düşüncesizliği ve ayıbı
Esin anlayisliysa uygun bi dille konus.ama eger anlayissiz biriyse kafana kalkacak cinsten acma konuyu ama helal de etme ben olsam etmem allaha havale ederim oda artik insaflarina kalmis…
Bu durum bizde tam tersi
eşim benim ailemin yapmadiklarini vuruyo genelde yüzüme ..borcumuz bu ara baya var babamın odeyebilme imkanı var ama istemiyor eşim aylık sana ödeyelim dedi kabul etmedi param yok deyip yeminler ediyor 1 hafta sonra annemin koluna 5 bilezik takıyor borç 110 bin civarı annemin tek bilezik 150 binden fazla hatta bı kaç aya bı 4 tane daha alacak babam esnaf neyse vermiyolar eşimde iyice icerlendi biz burda borç harç geçiniyoruz bı yardım etmiyolar ortada kalsak mutlu mu olacaklar bide anne babayim diye geçiniyorlar evlatlarına hiç değer vermiyolar vs hiç birini umursamıyorum kendi kendine konusup sonrada sana bişey demiyorum ailene diyorum deyip üzülme diyo ama üzülüyorum eşimin dediklerine değil doğru söylemesine gerçekten verecekleri tek bilezik ama umurlarinda değil aylık 19 bin TL ödüyoruz eşim 24 bin aliyo 3 binide fatura geriye 2 bin kaliyo gayette biliyorlar durumumuzu ama demiyolar ki 3 çocuk var bunlar ne yiyo ne iciyo çocuklar okula gidiyo hiç biri demiyo hamileyken bı elma alıp gelmislikleri yok eşim çok kızdı çok ah etti utanmiyolarda kızları hamile ona bile acimiyolar diye yalandan gittiğimizde 50 100 harçlık veriyolar arada onu heralde veriyoruz yardım ediyoruz sanıyorlar ..ha bide annem benim düğünümde sadece bı tane bilezik vardı kolunda yalandan sallayim kızın annesinden bilezik dedirdi geri taktı koluna 12 sene oldu hala vermedi eşim var kolunda versin hakkını diyo kaç kere dedim anneme yarın kardesin evlenirken ona altın alırken sanada alırım bı tane diyo benim şimdi işimi görmeyen bana çare olmayan altını ben o zaman ne yapacam evlenecek dediği kardesimde 32 yaşında daha evlenecek ….çok konuştum hakkınızı helal edin ama bazen insan anlatmak istiyor ![]()
Çok üzücü gerçekten. Para niye biriktirilir ki? En başta ailene harcarsın. İnsanın anne babasından destek görmemesi kadar kötü bir şey yok maddi manevi. Beni el gibi göreni ben de kalbimde saklamam Allah muhtaç etmesin başkasından alırım borcu böyle olsa yine de el açmam. Siz böyle anlatınca benim bile içim gitti. Zor zamanda böyle davranması hele annenin. Çok zor çok…
Allah yardımcınız olsun, İnşaallah tezvakitte öyle bir rahatlık görürsünüz ki bu günleri hiç hatırlamazsınız![]()
Benimde eşim bu durumda, bende söyleniyordum ama siz aynı onun gibi yazınca üzüldüm. Çok söylenmemeye karar verdim.
Rabbim tez vakitte bolluk versin elinize..
Amin inşaallah az kaldı seneye hazirana rahatız inşaallah 2 3 senedir azda olsa bisekilde geçiniyoruz rabbim şükür daraltmiyor bugünlerde geçecek ama ailemden goremedigim manevi de olsa desteksizlik acısı hiç gecmeyecek
Eşimin dediklerine üzülmüyorum haklı olmasına üzülüyorum dışardan annen baban var yardım ederler diyorlar ama annemlerin umrunda değil üvey anne olsa bu kadar sevmezdi belki beni hiç anne kız gibi olmadık hiç bı derdimi sıkıntımı anlatamadım ne gençken ne şimdi fırsat arar gibi laf sokar bide varlık içinde yokluk derler ya annem var ama yok aslında çok kötü bi duygu bu ölse çok ağlarım eminim yasayamadigimiz günlere bana vermediği değere ağlarım ama
3 erkek kardeşim var 32 27 24 yaşlarında güya en büyüğü evlendirecekler ona biriktiriyor olmaz sa ev alacaklarmis veremez..benim ortanca çok açık sozludur ne olsa söyler anneme kızının borcu var versene bileziginin birini dedi oda banane ben mi yaptım borcu kendi ödesin dedi
o kadar umursamaz ve sevmiyo beni