Hergun aynı sorulari soran bi benim eşim mi ?En meşhur sorusu Kız kaçta uyudu ,kaçta uyandi .
Birce Naz hasta veya huzursuz olunca soruyor bir ara bebegin bezine takmıştı kafayı ben takınca oda takiyorkac kere kaka yaptı diye soruyordu.
Tabi benim de takıntım var. .Esim dışarıya çıkacaksa saati sorarım kaçta geleceksin diye .Her sabah bugün bir isin var mi bugünkü planın ne diye sorarım aksam eve gelince esim bugün neler yaptın derim..
Benim eşimde çocuklarla alakalı sorar ama hergun aynı şeyi değil. Ama ben bı yere gidecek olayim daha evden çıkarken ne zaman dönecen diye sorar . Ve yıllardır görüştüğüm arkadaşlarım var Esra derim Esra kim der Ayşe derim Ayşe kim der takıntı mi bilmiyorum ama gıcık oluyorum bide hemen hemen hergun yaşarız bunu en basit bi örnek vereyim su istemedigi halde ben senden su istemiştim der ya söylemedin söylesen neden getirmeyeyim diyorum söyledim kaç kere istedim der bide her konuda böyle kafasından geçiriyor sanırım isteyim diye onuda söyledim sanıyor Allah dan kızım büyüdü de o beni doğruluyor istemedin baba bende duymadım der kızım bastıramaz eşim
Hemen hemen her erkek boyle soruyo sanki sormazlarsa cocuk la daha az ilgilenecez.sinir bozucu cok.diger konular hadi tamam de sorarim nereye gidecegini.
Ya sen çok tatlı bir insansın, şu muhabbetlerin ortamın havasını değiştiriyor hemen kocanın meşhur sorusu çok komiğime gitti, onun için tam olarak neden önemliacaba erkekler niye böyle ya illa ki hepsinde böyle birşey oluyor demekki. Benim kocam da istisnasız hergün “eee bugün kimlerle konuştun” “napiyorlarmiş” diye sorar
Benim dışarı çıkacağımı bildiği gün kırk kere söyler “dikkat et, birşey olursa ara, kaçta çıkıcan kaçta gelirsin” . Karşıdan karşıya geçerken arabaları kontrol et dediği bile oluyor deli oluyorum sanki çocuğum ben
Ay benimde son cümle hoşuma giti ..Ne gizel işte bebek gibi ilgi gösteriyor sana bende böyle simartilmayi severim ..
Benim esim de eve gelince ara beni der yada birsey olursa ara fln der bu sevgi göstergesi bence sana ilgi gostermese ne halin varsa gör der. Esim bana böyle cumle kullanınca cok hosuma gidiyor o sezdirmeden gülüyorum
Ay ne güzel işte soruyor bizimki çocuklar hasta olmadıkça sormaz. Yorumlarda çok şaşırdım herkesin kocası soruyormuş sürekli ben bütün kocalar aynı sanıyordum Hatta bizim adam çoğu sôylediğimi dinliyormuş gibi yapıp dinlemiyor. Mesela ben bugün şuraya gidicem diyorum hıhı Tmm hayatım diyor akşam olunca işte orda şöyle bişey oldu diye anlatıyorum senin orda ne işin var hiç haberde vermiyorsun diyor
Evet canım severek evlendim . Ne kadar çok sevdiysem babama da benzeyen tarafları var annemede o da yetmez gibi iki kızımız var ikiside tıpkı babası kulaklarının kepceligi bile aynı üçününde
Ya ben aslında kızıyorum “sen de beni hiçbir şeyden anlamayan cahil sanıyorsun, her şeye müdahale ediyorsun” diye. Uzun bir sevgilik dönemimiz oldu, çocukluk aşkım. Evlendikten sonra 4 yıl çocuk düşünmedik. Böyle olunca da tüm ilgimizi senelerce birbirimize verdik. Ben onu karnı tok mu aç mı ,sırtı kalın mı ince mi diye bebek gibi düşünür oldum. Acıktım demeden ben peşine dolanırdım hadi şunda ye, bundan ye şeklinde. O benim başıma birşey gelir diye çocuk gibi üstüme titrer oldu. İşteyken sürekli arardı napiyorsun bir sorun var mı diye. Şimdilerde biraz daha düzelttik sadece mesaj atıyor Eşim eskiden daha kontrolcüydü. Onsuz dışarı çıksam ödü kopardı yanımda yokken başıma birşey gelir diye. 10dk yürüme mesafesi olan yere kendisi bırakırdı. Aldiktan sonra sorguya çekerdi, “nasıl geçti, bir sıkıntı var mı, canını sıkan birşey olmadı demi” gibisinden. Şimdi Allahtan çocuk oldu da birbirimizi biraz daha rahat bıraktık.
Hatta o kadar kontrolcüydü ki, hamileyken 38 hafta dolunca bana bir teklifte bulundu “doktorla konuşalım mümkünse seni hastaneye yatıralım doğuma kadar gözetim altında ol” dedi Ben içini rahatlattım doğum böyle birşey değil, sancı yok belirti yok napicam hastanede diye. Gebeliğim riskli de değildi ama eşim panikti.