Ewde bebeklerinizle nasil egitici oyunlar yapiyorsunuz bebek aylarini ve yaptimiz egitici oyunlari yazalim herkese fikir olsun
Benim bebeğim beş buçuk aylık özellikle gün içerisinde bir iki kez kısa hikayeler olan kitaplar okumaya çalışıyorum, zeka kartlarını anlatarak gösteriyorum, ayna karşısında şarkı açıp bende eşlik ederek söylüyorum bu ay ilk kez bir kaba su koyup içerisine oyuncaklarını koydum hem suyla oynadı hem de oyuncaklarını içerisinden çıkarmaya çalıştı, birde henüz yapmadım ama internette gördüm mama sandalyesine oyuncaklarını koyup üzerini streç ile kapatıyordu bebek oyuncakları çıkarmaya çalışıyordu onu da deneyeceğim ![]()