Bebeğim koltuk tepesinden inmes oldu sürekli her yerde zıplamak istiyor odaya kaçıp zıplamaya çalışıyor bunu ikinci el uyguna bulup oldugum odada zıplatırım diye düşünüyorum kenarları kapalı ama ani bi harket va yapar mı sakincalı öı diye de korkmuyor değilim . Kullanan varmı acaba
3.5 yaşında kreşte kullaniyordu benim oğlum ama evde deneyimlemedik
Oyun alanında da baya severek kullanıyot ama evde bende emin değilim
Evde kullanan birini tanıyorum ama onun çocukları büyük. Trambolin hem çok faydalı hem de çok tehlikeli, ben çok korkuyorum ondan. Düşme tehlikesi değil bahsettiğim şey. Onun tam ortadaki ağırlık merkezinde zıplamak gerekiyor. Kenar taraflarda zıplayan bir çocuğun aniden vücudunun ikiye katlandığı bir video görmüştüm. Çocuğunuz çok küçük bu riski almayın bence![]()
Bende Allah korusun zıplarken ani hareket boynunun üstünevs düşer diye de aklıma geldi hiç bulaşmayauım o zaman çok sağolun ![]()
![]()
![]()