Genelde bebek odasında oynatma çalışıyorum ama bi yerinde durmadıgı için çekmece olsun başkon olsun oturma odasında illa dağıtcak şeyler buluyor /1 yaş . Siz uyuyunca mı topluyorsunuz
Uyuyunca topluyorum. Diğer türlü toplasan da geri dağılıyor
Toplayamıyorum
ailemin yanına gitmiştim 10 gün kaldım geldim. Giderken biraz dağınıktı, geleli 4 gün oldu hala tüm evi toplayabilmiş değilim. Sadece kızım uyuyunca gece toplayabiliyorum. Gündüz uykuları çok hafif oluyo hemen uyanıyo diye mutfağı bile zar zor topluyorum O yüzden genelde o uyurken ben de dinleniyorum.
Benim de iki koca kız dağıtıyor bebeğim daha küçük insallah oda dağınık olmaz onlar gibi bebeğime bakamıyorum onların dağınıklığı o toplamaktan üç çocuk koşturma halindeyim
Bizim de hep dağınık ya bir de kendi odamızı ona verdik ordaki oyuncakları salona getiriyo
Dağılıyor tabi uyuyuncada toplanıyor. Hiç bi çocuğuma sınır koymadım illa bu odada oynayacak diye. Bırak her odada oynasın keşfetsin kıracağı dökeceği şeyleri kaldır yeter.
Ben topluyorum k dağıtıyor bazen salıyorum valla aksama kadar ayaktayım oturmaya müsadere etmiyor direk yanımda bitiyor ağlıyor
En az dağıtan kişi bebeğim diyebilirim
11 ve 8 yaşında iki abisi var sağolsun onlar evin içinden geçiyor resmen hergun iç savaş çıkmış gibi ev görmekten bıktım artık saliyim diyorum 3 günde harabe yanında düzenli kalır çok sıkıldım bu durumdan biraz olsun yardım etseler bu kadar olmaz ![]()
![]()
Bizim evin bitki örtüsü oyuncaklar kitaplar saklama kapları tavalar silikon kaşıklar ![]()
Ama ona da toplamayı öğretiyorum. Hadi oyuncakları topluyoruz diye sesleniyorum oyun sanıyor tek tek alıp kutusuna götürüyor. Yer de gereksiz bir şey görse getirip çöpe diyor
Bir de takıntılı saç falan bulsa kıl diye bağırıyor. Hem pis dağınık hemde titiz ![]()
Ahaha saç görünce kıl diye bağırmasına bittim ![]()
@Esoş
Dağılıyor tabi gün sonunda topladığım da oluyor ama genelde uyuduğu zaman oda oda toplamaya çalışıyorum hızlıca. Oyuncakları sadece bir odada duruyor şimdilik yürüdüğünde her yere saçar muhtemelen
Azaltiyorum onları da oynamadiklarini sonra çıkarıp tekrar veriyorum o zaman oynuyor. Eşim de ben de dağınık ev sevmeyiz şükür ki o da sürekli toplar, temizler sağolsun.
O yüzden sık sık ev süpürürüz kendisi de ilk zamanlar süpürgeden korkardı şimdi süpüş deyip elimden almaya çalışıyor peşimde dolanıyor
18 aylıkken yardımcı olmaya çalışıyor inşallah bu performansı büyüyünce de gösterir süpürür toplar temizler ![]()
