Eylül Anneleri

16 eylulde guzel bi kizim oldu

Benimde 20 Eylül’de kızım oldu şuan yine hamileyim buda Eylül’de gözüküyor

Ben de 8 Eylül’de doğum yaptım. :woman_raising_hand:t2: Oğlumun 7 aylık olmasına sayılı günler kaldı.:heart: Bu aralar uykuyu düzene koyduk gibi ama gece hâlâ sık uyanıyor siz nasılsınız? Ek gıda ne durumda? Desteksiz oturmaya başladı 2 gündür. Diş kaşıntısı da fena şu sıralar. Elimizde sürekli havuç , diş kaşıyıcı. İnşallah yakında gelecek gibi hayırlısıyla :palms_up_together:t2:

23 Eylül de bi paşamız oldu rabbim hepsini bizlere bağışlasın rabbim korusun onları :palms_up_together::cherry_blossom:

Bizde ayni cok hareketliyiz ek gidaya gectik disler kasiniyor

Amin insallah

Neler yediriyorsunuz alıştı mi? Bizimki alışamadı ya. Bir ara hastaydım veremedim ondan mı soğudu napti şimdi yoğurt bile yediremiyorum doğru düzgün. Çorba içiyor da. Ben tadimlara 5.ayda başladım doktorum deyince .

Bizde 6 ay 16 günlük olduk gündüz uykuları kısa gece uykuları iyi desteksiz oturuyor alt dişleri çıktı tam şimdide üst dişleri çıkıyor çok şükür ek gıdaya çoktandır geçtik ek gıda malzemelerini aldım ama maalesef tarhana çorbası hariç diğerlerini sevmedi ev yemeklerini daha çok seviyor ayran çorbası şehriyeli tavuk çorbası ev yemeği ne yaparsam ağzına veriyorum yiyor çok şükür şuana kadar bişey olmadı bebek bisküvisi organik yumurta sarısı ve tuzsuz lor peyniri ile kahvaltılık hazırlıyorum sevmiyor sadece yumurtayı sarısını veriyorum yiyor

Yemediği zaman zorlamıyorum yemeklerden tiksinmesin diye

Ew yapimi yogurt weriyorum corba meywe puresi cacik meywe

Benim oglumda 16 Eylül’de dogdu :footprints:
Ek gıdaya 6 aylıkken basladık tadımlık ilerliyorum henuz.. Dişleri henuz cıkmadı ama cok kasınıyor. Dişten dolayı mı bilmiyorum ama bu ara cok mızmız surekli kucak istiyor..

Günde kaç öğün veriyorsunuz acaba? Yemekleri tuzsuz mu veriyorsunuz?
Hamileymissiniz birde Allah yardımcınız olsun.Bebeğin en zor zamanlarında yeniden hamile olmak düşünürken bile yoruldum :slightly_smiling_face: cok buyuk cesaret sizi tebrik ederim. Rabbim kolaylastırsın.

Benim kızım da 10 eylülde doğdu :slightly_smiling_face: henüz dişimiz yok maalesef. Ek gıdaya 4,5 5 aylıkken falan başladık güzel ilerliyoruz şükür. Yavaş yavaş emeklemeye de başlıyor

Benim kızımda 3 Eylül’de doğdu :cherry_blossom:

Hangi hastanede dogum ettiniz

Kurtkoy Emsey Hastanesi

Bnm de 14 eylül de bi. Kızım oldu Rabbim bağışlasın evlatlarımızı

Günde üç öğün artı mama da içiyor ben ona tuzsuz yapıyorum ama bizim yediğimiz yemeklerden de yiyor dolayısıyla tuzlu ve tuzsuz yiyor baharatlı yemekler hariç bizde beklemiyorduk nasip oldu şuan 15 haftalık hamileyim çok şükür hiç bir şekilde sıkıntı yaşamıyorum kızım bana aşırı derecede çok düşkün iki çocuğuma da yetemiyeceğim diye çok korkuyorum. Çok teşekkür ederim bu arada Rabb’im hepimizin evlatlarını bizlere bağışlasın