Kizlar eymene mont alicam
Karar veremiyorum.
Abla sanki 2. Si daha güzel gibi ben onu beğendim o da şundan daha az şiş duruyor mont çocuk da rahat yürür daha rahat hareket ederim diğer üstteki baya şiş bir mont gibi geldi
2.si güzel bacım
Banada ayni 2 si sanki
Bende 1 diyorum
Tskler canim
45 Euro yu 450 gören ben![]()
Hahaha dur kiz naptin
Bende aynısını senin için dedim.. ama içimden ![]()
Sanki 2 daha iyi olur. Alt tarafi lastikli olduğu için oturduğunda yada koştuğunda yukarı toplanır 1.sinde ama 2. Uzun olduğu için sırt tarafı o kadar açılmaz ![]()
Bencede gulum
Off sekilmis , bence 1 abla