Eymen e mont

Kizlar eymene mont alicam

Karar veremiyorum.

Abla sanki 2. Si daha güzel gibi ben onu beğendim o da şundan daha az şiş duruyor mont çocuk da rahat yürür daha rahat hareket ederim diğer üstteki baya şiş bir mont gibi geldi

2.si güzel bacım

Banada ayni 2 si sanki

Bende 1 diyorum

Tskler canim

45 Euro yu 450 gören ben​:joy:

Hahaha dur kiz naptin

Bende aynısını senin için dedim.. ama içimden :joy:

Sanki 2 daha iyi olur. Alt tarafi lastikli olduğu için oturduğunda yada koştuğunda yukarı toplanır 1.sinde ama 2. Uzun olduğu için sırt tarafı o kadar açılmaz :blush:

Bencede gulum

Off sekilmis , bence 1 abla