Fazla sağılan sütü bağışlamak istiyorum

Merhaba bebeğim dokuz aylık 3 ayda memeyi bıraktı ve bende o günden beri sürekli sağiyorum şimdi ek gıdaya da geçtik bebeğim buzluk sütlerini içmiyorum bir çok farklı şekilde sundum ama maalesef kabul etmiyor. İhtiyacı olan yeni doğan annesi vefat eden bir bebeğe vermek istiyorum atmaya ya da banyosunda kullanmaya kiyamiyorum gece gündüz demeden uykusuz kalarak sağım yaptım. Tekirdağ / çorlu ilçesindeyim.

Niyetiniz temiz güzel asla yargılamıyorum ama ben bu süt bağışlama verme yabancı birine tanımadığın birine özellikle doğru bulmuyorum ileride nolacağını bilmiyoruzz ya belki sütünü verdğnz insanla sizn çocuğunuz evlenecek ama sütünü verdğnzden haberiniz olmayacak bu vebal olur eğer. Varsa yakınınız akrabanız bildiğnz biri bence onlara verin ki ilerde böyle bi durum olursa sütünü verdğnzden emin olduğunuz biri bilindik olsun diye yoksa bnm bi tanıdğım var öyle kadın birinin kıızna süt verip vermediğni hatırlamıyorum diyo bazısı verdin diyo kızla oğlu bize kesin bir şey söylemiyorsunz diye süt kardeşliği ihtimalini takmayıp kaçarak evlendiler maalesef Allâh göstermesin bnm fikrim böyle yine de siz bilirsiniz :cherry_blossom:

Bende büyük kızım doğduğun kuvezde kaldı baya sütum vardı hem hastanede hem evde hastane geri veriyor bı çanta dolusu sütü attım mecburen alirkende sordum hastaney bağışlamak isterim alan olurmu diye oda hayır yasak demislerdi

Bebeğinize en güzeli peynir yapın o setlerden. Lor peyniri yapın ve suyunu da peynir altı suyu olarak yiyeceklerinde kullanın . Bir arkadaş güzel yazmış aslında gelecekte ne olacağı belli olmaz o yüzden en güzeli bu olur belki benim kızım da öyle yaptı peynir yaptım bende

Yasakmış doğrusu da bu bence ama siz o sütü buzluğa koysaydnz yoğurt yapablrdbz ek gıdaya geçince verirdins de kısmet işte

O zaman bilmiyordum yoğurt falan yapildigi ni tam 11 sene oldu bu dediğim akıllı telefonlar cikalii herşeyi öğrendik

He tabi canım 11 sene önce birine ben sütümü yoğurt yapacam deseniz dalga gecerlerdi valla yok daha neler diye şimdi teknoloji çağı herseye erişmek çok kolay

Bu arada siz nasıl oldunuz iyisinzdr inşallah

Çok teşekkür ederim iyim idare ediyorum degisikik yol​:heart:siz nasılsınız

Elhamdülillah iyi olmaya calışıylrum bende umarım hersey yoluna girer bi an önce hayırlsı ile Allah’a emanet olun :cherry_blossom::smiling_face_with_three_hearts:

Allah razı olsun​:heart::hibiscus: