Kızlar yarın misafirim var ilk defa evime geliyorlar çaya gelecekler ama ilk defa geldkleri için bide öğle vakti yemek yapacam iki tane borcamım var ikisinde de yemek olacak tatlı yapacak borcamım vs yok hazır tatlı alsam sizce ayıp olur mu evime gelen her misafire kendi elimle hazırlarım normalde ama bu sefer öyle bir imkanım yok maalesef hazır alayım diyorum onun için olur mu kendm yapmasam ayıp olurmu
Niye ayıp olsun, evime gelip eksik ya da kusur arayan bir zahmet gelmesin ister hazır alırım ister elimde yaparım, önemli olan düşünmek…
Ne ayıp olsun ki? Çaya gelenlere niye yemek yapıyorsunuz onu da merak ettim
Bizde akşam yemeği saatine denk gelmeyen her misafire çay verilir, işimiz varsa bir fincan kahve hızlı bir kek, tatlı vs.
Yorma kendini de… Bebekle zor olur diye dedim tam yemek menüsü. Tatlı hazır da alsan olur yani nolcak . Ben ne zaman ilklere özensem karşılığını bulamadım maalesef her şey karşılıklı değil tabi ama insan bir kere bile cagirmaz mi ne yapıyorsun diye sormaz mı kapidan filan. İşte sadece evi, beni, bebeğimi merak edince… Neyse ben çok doluyum bu konuda
o yüzden çok uğraşmıyorum ikramların mükemmel tam olmasına. Yemeğe uğraşmış olacaksın o kadar dert edilecek bir şey değil.
Hazır aldım tatlıyı iki çeşit yanına da çerez cekrdkek makarna salatası da yaptım ayrıca yeter diye düşünüyorum aslnda yeni tanıştık sayılır geçen sene ben hamileydm o yeni doğum yapmştı ben gitmş tm bu sene de o geldi normal de evi istanbul da değil baba evine gelmş şimdlk öyle gitmeden bana da gelmek istedi öyle teyzemin gelini oluyo