Fikirlerinize ihtiyacım var kızlar 2 aylık bebekte neden salya olur :(

Kızlar diş için henüz çok erken neden salya akar 2 aylık bebekten ve burun akıntısı da var bi alakası var mdıır

Benim bebegim de de 2 aylikken basladi salyasi dis etleri kasintisi diyorlar hep

Tükürük bezleri gelişiyor diye okumuştum

Benim kızımda da var 2 ayında başladı şuan 3 aylık hem tükürük hem salyası var. Doktor kontrolünde sorcam bende ama normal diyolar

Bizim de iki üç aylıkken başladı salya altı ay olacak biraz azaldı. Dış çıkmadı ama

Bizde 2 ayligiz salyamiz akiyor ellerini yumruk yapip sanki dislerini kasir gibi ugraisyor bende doktor kontrolunde soracagim bunu

Benimde bebeğim 2 aylık ama normal dedi salya 2-3 arası başlıyormuş birde ellerini keşfetmeye çalışıyolarmış benimki 2 elini birden sokmaya çalışıyor ağzına ama normal yani bunlar

2 aydan beri salyamız var şuan 5 aylığız

Oral dönem başlıyor ağzıyla tanımaya çalışıyor herşeyi tükürük bezide çalıştığı için gayet normal olması gereken bu aslında