Kızlar diş için henüz çok erken neden salya akar 2 aylık bebekten ve burun akıntısı da var bi alakası var mdıır
Benim bebegim de de 2 aylikken basladi salyasi dis etleri kasintisi diyorlar hep
Tükürük bezleri gelişiyor diye okumuştum
Benim kızımda da var 2 ayında başladı şuan 3 aylık hem tükürük hem salyası var. Doktor kontrolünde sorcam bende ama normal diyolar
Bizim de iki üç aylıkken başladı salya altı ay olacak biraz azaldı. Dış çıkmadı ama
Bizde 2 ayligiz salyamiz akiyor ellerini yumruk yapip sanki dislerini kasir gibi ugraisyor bende doktor kontrolunde soracagim bunu
Benimde bebeğim 2 aylık ama normal dedi salya 2-3 arası başlıyormuş birde ellerini keşfetmeye çalışıyolarmış benimki 2 elini birden sokmaya çalışıyor ağzına ama normal yani bunlar
2 aydan beri salyamız var şuan 5 aylığız
Oral dönem başlıyor ağzıyla tanımaya çalışıyor herşeyi tükürük bezide çalıştığı için gayet normal olması gereken bu aslında