Hem ucuz hem kaliteli çok mu şey istiyorum
varmı aldığınız siteler güvenilir önereceğiniz kizçeler
Ben temudan aldım bi tane yazlık çok güzel geldi ![]()
Ay temudan hiç almadım bu zamana kadar
Ben temudan alıyorum bazen
Hiç bakmadım canım iade durumu olmazsa diye
Anladım canım bakayım bende bi
Ben civilden alıyorum 12 parça aldım 2 bin TL ödedim indirim çok oluyor civilde
Hiç denemedim civili bakıyorum ama almadım e bebek takipçisiyim ondan da sıkıldım
Ben doğduğundan beri hep civilden aldım alışkanlık oldu ![]()
İlk defa ucuz diye yazlık takım aldım 10 tane 2000 küsür modamızbir sitesinden bklm bugün gelecek inşallah güzel skntsz gelir iade ve değişim olduğu için ordan aldım bklm yorumu güncellerm açıktan sonra
Teyzoşlarimiz hiç üşenmedim çektim tabi pek güzel çekemedim beceremiyorum kasimda doğum yaptım ama her yaşı aldım yazlıklar çıkarmaya calistiklarim elbiseler hep 100 kusur lira takımlar 150 en pahalısı 350 hepsi burada DeFacto dan aldım ve yuzde yüz pamuk arada indirimleri oluyor mutlaka takip edin derim pazardan alamazdin bu fiyata
Modamızbir çok uygun ve kaliteli
Ben hiç yakalayamıyorum sayfasında da paylaşmıyor
Ben büyük kızıma hep LCW den ve civilden alıyorum bebekliginden beri kucugede ablasının bebeklik lerini giydiriyorum bı kaç tanede takım pazardan aldım valla pazarlarda çok daha ucuz ve kaliteli oluyor temizce yıkayıp ütülüyorum giydiriyorum . İnternetten çocuklar için hiç alışveriş yapmadım . Ama LCW ve civilin sayfalarindan alabilirsin eminim kaliteli ürünler gelir . ![]()
Aaa çok iyi canım maşallah güle güle giysin ![]()
Tâbi canım pazar malı da iyi oluyor neden olmasın
Bakayım hemen ![]()
Tamam canım sevinirim guncellersen

