Fiyatı uygun yazlık bebek giyimleri

Hem ucuz hem kaliteli çok mu şey istiyorum :joy: varmı aldığınız siteler güvenilir önereceğiniz kizçeler

Ben temudan aldım bi tane yazlık çok güzel geldi :grin:

Ay temudan hiç almadım bu zamana kadar

Ben temudan alıyorum bazen

Hiç bakmadım canım iade durumu olmazsa diye

Anladım canım bakayım bende bi

Ben civilden alıyorum 12 parça aldım 2 bin TL ödedim indirim çok oluyor civilde

Hiç denemedim civili bakıyorum ama almadım e bebek takipçisiyim ondan da sıkıldım

Ben doğduğundan beri hep civilden aldım alışkanlık oldu :joy:

İlk defa ucuz diye yazlık takım aldım 10 tane 2000 küsür modamızbir sitesinden bklm bugün gelecek inşallah güzel skntsz gelir iade ve değişim olduğu için ordan aldım bklm yorumu güncellerm açıktan sonra

Teyzoşlarimiz hiç üşenmedim çektim tabi pek güzel çekemedim beceremiyorum kasimda doğum yaptım ama her yaşı aldım yazlıklar çıkarmaya calistiklarim elbiseler hep 100 kusur lira takımlar 150 en pahalısı 350 hepsi burada DeFacto dan aldım ve yuzde yüz pamuk arada indirimleri oluyor mutlaka takip edin derim pazardan alamazdin bu fiyata

Modamızbir çok uygun ve kaliteli

Ben hiç yakalayamıyorum sayfasında da paylaşmıyor

Ben büyük kızıma hep LCW den ve civilden alıyorum bebekliginden beri kucugede ablasının bebeklik lerini giydiriyorum bı kaç tanede takım pazardan aldım valla pazarlarda çok daha ucuz ve kaliteli oluyor temizce yıkayıp ütülüyorum giydiriyorum . İnternetten çocuklar için hiç alışveriş yapmadım . Ama LCW ve civilin sayfalarindan alabilirsin eminim kaliteli ürünler gelir . :hugs:

Aaa çok iyi canım maşallah güle güle giysin :face_blowing_a_kiss:

Tâbi canım pazar malı da iyi oluyor neden olmasın

Bakayım hemen :joy:

Tamam canım sevinirim guncellersen