Hanımlar merhaba bebeğimin fotoğraflarını çıkarmayı düşünüyorum. Baya fotoğraf var 5×7 boyutunda düşünüyorum. Çok mu küçük oluyor bu boyutlarda fotoğraf çıkartan var mı? Eger mantıklı ise 350 tane çıkaracağım
Ben geçen yıl resimli magnet uygulamasından çıkardım gayet uygun fiyata şu an fiyatı ne kadar bilmiyorum ama istersen uygulamayı indirip fiyatlarına bakabilrsin
Bende o uygulamaya bakıyordum. Benim çıkarmayı düşündüğüm neredeyse bunun yarısı kadar ama![]()
Ama küçük olmaz mı tabi siz daha iyi bilirsiniz
Bende sayısı çok diye küçük olsa daha mı iyi olur diye düşünmüştüm. Eşim de küçük yapmışken büyüğü olsun dedi ![]()
Bu ölçü baya küçük oluyor ben buzdolabının üzerine asmak için bilerek küçük çıkarttırdım ama albüm için kesinkle büyük güzel oluyor.
Bende o siteden alacaktım teşekkür ederim ![]()
Minik de çok tatlı maşallah ![]()
Büyük bastıralım bizde madem öyle daha mantıklı olacak dediğiniz gibi
Çok teşekkür ederiz
Resimlerinizi düzenlerseniz de bilgisayarınız Adobe illüstrastör programından faydalanabilirsiniz. Ben kendi nişan fotoğraflarımı da bu siteden çıkarmıştım şimdi de bebeğime yaptım biraz heyecana kapılıp çok Resiml verdim ama güzel geldi tabi
Resimleri düzenlemek hiç aklıma gelmedi o da iyi fikir oldu teşekkür ederim. Bende fazla heyecana kapıldım sanırım 300 fotoğraf var şimdiden, bebeğim daha 85 günlük
ama birkaç düğün fotoğrafı da var hepsi kızım değil
Kızım 11 aylık 1000 fotoğraf çıkardım koyacak yer bulamadım kutuda duruyor yarısı eşim bişey dememek için iyi dayandı
az yapın her anı size kalıyor zaten bir daha çıkarsam az vericem bende ders oldu sizinle de paylaşayım dedim
Ben 2 tur daha fotoğraf eleyim bari çok haklısınız ![]()
Evet ![]()
en iyisi olur

